Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
very true!
Jag tycker det är urtydligt att dumpen är inne på fjärdesorteringen. Om inget annat sätter stopp för Dumpen, så kommer intresset svalna när det bara folk med traktorer vars chaufförer befinner sig på spektrumet.
Jag kan givetvis ha helt fel, men tycker nog att "Uthängd på Dumpen" har tappat sin effekt. Dels är det ett väldigt högt tempo, tvivelaktigt underlag (lite hand i hand med tempot), men även som vi är inne på, typen av män är inte det verkliga problemet.
Det skulle gå mycket långsammare och kräva betydligt mer "arbete" att veva in dom riktiga farorna, så det är väl där det faller.
Men uthängd på Dumpen nu vs i början, är nog rätt stor skillnad. Personligen skulle jag inte ens känna igen en gädda som jag såg uthängd för 10 minuter sen, även om jag mötte denne i affären. Det har blivit för mycket på något vis, mättat typ.
Det är inte bara fördelar med (dålig) massproduktion. Förutom en anledning att skriva artiklar och medelålderskvinnorna swishar med glädje utan någon som helst eftertanke.