Citat:
Ursprungligen postat av
Nationalromantik
Jsg tror också han styckade henne i skogen, då måste det skett ganska kort efter han först attackerade henne?
Säkert lämnat majoriteten av henne kvar i skogen men tagit med sig en bit/flera delar som han äcklades sig med hemma.. då slipper han ju kånka in en hel kropp i lägenheten både för att gå in i lgh och ut från lgh. Slipper en hel del blod och oväsen hemma också, och han kanske inte hann mer på plats (dvs stycka klart/gräva/gömma osv) innan han skulle till jobbet, och chansade på att lämna kvar utan att gräva. Enda jag tänker på är att han själv måste haft ombyte eller liknande om han gjorde det i skogen..
Och sen när han såg att polisen var vid sjön osv istället när han slutat jobba så kanske han faktiskt vågade sig ut igen för att faktiskt gömma resten av kroppen bättre. Eller så kanske han glömde något annat på platsen som han behövde hämta för att inte åka fast. Kanske därför han var så stressad på jobbet också, för att han visste att han hade en kropp liggandes ute som vem som helst kunnat hitta.
Men jag är ingen styckmördare så jag kan tänka helt fel över hur det lättast går till faktiskt.. helt obegripligt hur en människa kan vara så ond. Men sjuk arbetsmoral iaf om han inte jobbade för att kunna safea sig själv, vilket är troligare än arbetsmoral.