2026-01-01, 02:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Det kan ha varit en taktik i början av polisen för att så GM att lossa på tyglarna
Jadå dom spelade plockepinn med transvestiten

Citat:
Ursprungligen postat av Hanzel
Alltså jag börjar kanske få demens. Men Viksberg.. Det är väl inte samma som stugan? Har inte druckit en droppe trots nyårsafton och ändå reder jag inte ut bostaden och stugan och Viksberg..

För det är ju detta vi nojjar om ju. Varför bröt inte polisen in? Tänk om hon levde först? Om det så bara fanns en promilles chans så måste livet gå före allt annat. Hjälp mig reda ut så långt det går med nuvarande info så jag också fattar detta.
Sök på viksberg tärnstigen 2 då kommer nån jävla stuga/attefall upp på Google
Citera
2026-01-01, 03:00
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh
Den teorin har jag också, jag tror inte att han enkelt fick med sig My. Det måste blivit någon form av tumult. Är vi säkra på att Robin inte använde handskar? Kan han varit så dum att han tagit på hammaren och buntbanden vid tidigare tillfälle, men tagit på sig handskar när han skulle utföra kidnappningen och trott att hans dna inte finns från tidigare beröring av föremålen? Att han ändå trodde att han inte kunde spåras genom DNA på föremålen? Spekulerar bara.

Har bara skummat igenom hans tidigare fup, ville inte läsa vad han googlat eller vad han haft för sjuka bilder/videos. Är inte heller speciellt teknisk av mig så ingen aning om man kan googla så sjuka saker och inte hamna på polisens radar, men en smart och väldigt data-kunnig kan väl på olika sätt se till att inte kunna bli spårad alls?

Det är dumt att kvarlämna handskar oavsett om han avsatt dna på hammare och buntband,, sannolikt finns dna i dom.
Citera
2026-01-01, 03:01
Avstängd
Citat:
Men fan... Kan han inte bara dö
Varför då? Han ska lida först sen dö, att sitta i arrest o häkte är ren tortyr, tiden går så jävla långsamt och du får verkligen panik där inne
Citera
2026-01-01, 03:01
Medlem
bralesss avatar
Lider med hennes föräldrar och familj så grovt. De kommer aldrig igen kunna fira jul och nyår på samma sätt.. Det kommer alltid vara förknippat med denna tragedi. Undra hur de mår nu. Hemskt..
Citera
2026-01-01, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChickenChaser
Det är det garanterat. Fyfan.
Snubben är skadad som dom från usa
Citera
2026-01-01, 03:03
Medlem
Jag undrar vad han tänkte på under sin arbetsdag den 27:e?

Sen skulle jag också vilja säga att han inte vill vara en kvinna, han vill vara en flicka. Åtminstone vad jag kan bedöma utifrån hur han väljer att se ut.
Citera
2026-01-01, 03:04
Medlem
Livremmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Varför då? Han ska lida först sen dö, att sitta i arrest o häkte är ren tortyr, tiden går så jävla långsamt och du får verkligen panik där inne

Ja han lider garanterat just nu eller så myser han i.om att han bajsat på sig. Kletat ner väggar , golv, fönster och sig själv i hopp om att uppfattas som sjukare än vad han är.
Citera
2026-01-01, 03:05
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Hans googlingar tyder på ett sjukligt intresse för kvinnokroppen och underliv. Tror inte han styckat kroppen av samma anledning som andra styckmördare (för att transportera). Snarare för att ”underhålla” sig med kroppen/kroppsdelarna.. därför tror jag styckningen måste skett hemma på kammaren.

Ja kan vara så 😔
Det som kallas för offensiv styckning va?
Citera
2026-01-01, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Jsg tror också han styckade henne i skogen, då måste det skett ganska kort efter han först attackerade henne?

Säkert lämnat majoriteten av henne kvar i skogen men tagit med sig en bit/flera delar som han äcklades sig med hemma.. då slipper han ju kånka in en hel kropp i lägenheten både för att gå in i lgh och ut från lgh. Slipper en hel del blod och oväsen hemma också, och han kanske inte hann mer på plats (dvs stycka klart/gräva/gömma osv) innan han skulle till jobbet, och chansade på att lämna kvar utan att gräva. Enda jag tänker på är att han själv måste haft ombyte eller liknande om han gjorde det i skogen..
Och sen när han såg att polisen var vid sjön osv istället när han slutat jobba så kanske han faktiskt vågade sig ut igen för att faktiskt gömma resten av kroppen bättre. Eller så kanske han glömde något annat på platsen som han behövde hämta för att inte åka fast. Kanske därför han var så stressad på jobbet också, för att han visste att han hade en kropp liggandes ute som vem som helst kunnat hitta.

Men jag är ingen styckmördare så jag kan tänka helt fel över hur det lättast går till faktiskt.. helt obegripligt hur en människa kan vara så ond. Men sjuk arbetsmoral iaf om han inte jobbade för att kunna safea sig själv, vilket är troligare än arbetsmoral.
Citera
Medlem
Citat:
Ja kan vara så 😔
Det som kallas för offensiv styckning va?

Helt rätt, och med planeringen och inget tidigare samband så lutar det åt det
Citera
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Tänkte mest att kroppen har varit i bilen hela tiden.

Men tänker du då att övergreppen skedde på överfallsplatsen på natten? Borde inte va så för 45 åringen överraskade väl nästan Vilma? Eller är det bara en trådsanning/teori?
Citera
2026-01-01, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livremmen
Ja han lider garanterat just nu eller så myser han i.om att han bajsat på sig. Kletat ner väggar , golv, fönster och sig själv i hopp om att uppfattas som sjukare än vad han är.
Snälla. Han ÄR helt sjuk i huvudet. Han tänder på styckade barn och kvinnokroppar. Han går igång på detta och har gjort i många år och fick tillfälle att spela ut på det i verkligheten. Han njöt säkerligen ofantligt av dådet, så jo, han är allt sjuk. Oavsett om han beter sig som en fjant nu, antagligen för att han tror det kommer gynna honom, så lär det knappast göra det. Efter att de nya lagändringarna kommer i april lär han aldrig mer få känna på frihet igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in