Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-31, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Aftonbladet: ”Här levererar Vilma mat - efter mordet”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Okp1aw/sag-vilma-andersson-leverera-mat-till-kafe-efter-mordet

Har han inte blont hår på dessa bilder eller är jag blind? Under häktningsförhandlingen beskrevs väl att han har brunt hår?
Gamla bilder 2024.
Citera
2025-12-31, 17:54
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Jag har svårt att tro att detta mord- och styckningsbesatta as inte har filmat och fotat sin bedrift. Men vi får se. Jag är övertygad om att det kommer att finns gott om direkt bevisning och att hans försök till förklaringar enkelt kommer smulas sönder av polis och åklagare.

Nyss hette det att det finns massor av direkt bevisning. Nu har du ändrat till att det "kommer finnas".
Du fattar skillnaden va?
Citera
2025-12-31, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Ja, och intressant att få veta vem, vilka, händelsekedjan, och var hunden är begravd.

Just i detta var det ju intressant att få veta om offrets dna fanns på hammaren eller bara gärningsmannens.
Citera
2025-12-31, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Gamla bilder 2024.

Jag undrar lite vem som tagit dom, man går ju inte runt och fotar sådär utan anledning
Citera
2025-12-31, 17:57
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Borde bli rättspsyk men i det här äckliga landet vet man aldrig. Han kan vara fri om några år precis som herr Alm från Falun.
Alm ville nog bara bli av med frun sen så var det bra.
Robin tror jag drivs av lust, fixering och kanske en tvångsmässighet som gör honom mycket farligare, och även obotlig.
Citera
2025-12-31, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Kul på jobbet?

Citat:
"Arbetsgivaren: ”Lämnar inga ytterligare detaljer”

Expressen var först att rapportera att Vilma Andersson åkte till jobbet på lördagsmorgonen.

En källa uppger för tidningen att hans arbetsuppgifter bland annat omfattar att skära upp frukter och sallader som körs ut till olika restauranger."

Vilken fullständigt efterbliven ****** idiot låter en sån här person sköta mat? Vad tror ni hans sjuka fantasier har gjort med frukterna och salladen? DROPPA NAMN PÅ KAFÉET NU!!!!
Citera
2025-12-31, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Ni båda har uppenbarligen dålig läsförståelse, men jag skrev kan förklara. Inte att det nödvändigtvis är på det sättet. Och självklart finns det alla möjliga varianter: folk som haft en kärleksfull uppväxt som blir seriemördare, eller våldtäktsmän å ena sidan och de som haft en hemsk uppväxt och fungerar normalt som vuxna å andra sidan.

Exakt så du svarar på din egen fråga. Det spelar alltså ingen roll! Vuxen man som tagit sig hyfsat genom livet och klarat av flertal jobb samt utbildningar. Helt enkelt ett eget livsval att ge efter för sina sjuka böjelser.
Citera
2025-12-31, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Jag undrar lite vem som tagit dom, man går ju inte runt och fotar sådär utan anledning
Någon som tyckte att idioten såg rolig ut
Sveriges mest hatade person
Citera
2025-12-31, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
"Bilder från i mars 2024" står det precis under bilden.

Det gjorde det inte från början, därför jag blev förvånad.
Citera
2025-12-31, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Någon annan tidning så sas det att det va från 2024 tror expressen

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/uppgifter-vilma-andersson-slog--till-gick-till-jobbet-nasta-dag/

Intressant iaktagelse.
Citat:
Vilma Andersson anhölls i sin frånvaro på lördag förmiddag.

Någon timme tidigare sågs han leverera mat till ett kafé på Södermalm.

– Han var väldigt stressad, säger kafébesökaren Borna, 36.
Citera
2025-12-31, 18:02
Medlem
Renotjoskens avatar
Vad finns det för digitala spår efter Robin-transan? Några kontaktannonser, screenshots från dejtingsidor eller andra profiler på nätet? ”Dolda” facebooks osv
Citera
2025-12-31, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andeta
Vilken fullständigt efterbliven ****** idiot låter en sån här person sköta mat? Vad tror ni hans sjuka fantasier har gjort med frukterna och salladen? DROPPA NAMN PÅ KAFÉET NU!!!!

Är du helt tappad? Tror du hela världen visste om vad Vilma gjort eller? Han har uppenbarligen lyckats dölja sitt förflutna efter 2021. Han jobbade, han delade ut frukt, tror du det står i pannan på honom eller vad är det?! Jisses!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in