Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Fast det händer ju inte, som jag hoppas att du förstår...

Nej det händer såklart inte, men jag skrev bör.
Citera
2025-12-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Någon annan boende i Rönninge/Salem, som efter ha sett alla bilder på GM, tror sig ha sett aset i området?

Vet inte om jag missminner mig eller bara placerar ansiktet på annan individ i efterhand - men jag vill tro att jag sett honom på buss 708/725 från Rönninge Station mot Tumba vid minst 2 tillfällen för någon månad sedan.

Någon annan, eller inbillar jag mig saker nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Tydligen skulle han ha bott i stugan enligt media då dom sa att det va hans bostad.

Kusligt att han va där, det är en bit ifrån och han verkar ju alltid vara själv och strycka omkring.
Är fallet här så också att han va själv

På pizzerian i Tullinge centrum o i Tullingeberg kommit själv o även suttit själv o även setts prata med andra…han har varit där många gånger…
Citera
2025-12-30, 21:56
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radikalexorcist
Är den FUP:en aktiv igen någonstans i forumet? Jag letade igår och då var alla länkar döda.

(FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Det var långt tidigare.
Menigo?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Jag antar att man gjorde en undersökning på psykfallet redan 2019 och ansåg att han inte var psykiskt störd eftersom han hamnade på anstalt. Helt obegriplig hur man kom fram till att killen inte hörde hemma på mentalpsjukhus

Den som kom fram till det beslutet har nu blod på sina fingrar.
Nja,, Läkaren har att följa vad regelverket säger, Att någon är farlig med stor återfallsrisk innebär inte att det enligt regelverket o hur det tolkas att den personen skall få rättspsykiatrisk vård, I grova drag behövs att personen är Psykotisk o inte förstår sina handlingar,, Och Tyvärr har det i många fall inneburit att farliga personer släpps efter kortare tid än om de dömts till fängelse
Citera
2025-12-30, 21:57
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radikalexorcist
Är den FUP:en aktiv igen någonstans i forumet? Jag letade igår och då var alla länkar döda.

Sammanfattning med FUP:ar finns i början av tråden. Fup:en angående försök till människorov på Ekerö 2019 hittar du här.

https://gofile.io/d/sUbCx0
Citera
2025-12-30, 21:57
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarvligatjejen
En intelligent människa hade sett till att inte lämna något på brottsplatsen som kan koppla en till brottet, särskilt inte när man är tidigare dömd och ens DNA finns i polisens register.

Att tappa något i stressen/tumultet betyder inte låg intelligens
Citera
2025-12-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikSimonsson
Gunnar strömmer har blod på händerna ytterst ansvarig avgå ditt fanskap

Varför då? Den här regeringen har ju ändrat om så jävla många lagar så man har tappat räkningen redan. Saker ska utredas och tar en jävla tid dessutom.

Frågan är vad de där jävla åsnorna i S har pysslat med alla år som de har suttit vid makten innan.
Senast redigerad av Kimma7 2025-12-30 kl. 22:00.
Citera
Medlem
Oddsen att han har micropenis är nog låga. Eller kanske faktiskt har något medicinskt fel också, inte bara psykiskt störd. Testosteronbrist...
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
Kan ju vara så att han är impotent, därav identifierar han sig som kvinna, han kan inte funktionera som man. Hans sexuella utlopp får han av döda kvinnor, helst döda dem själv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeckan
På pizzerian i Tullinge centrum o i Tullingeberg kommit själv o även suttit själv o även setts prata med andra…han har varit där många gånger…

Verkar som han rört sig ganska mycket i som det ser ut nu södra botkyrka/Salems kommun,
Citera
Medlem
Radikalexorcists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Sammanfattning med FUP:ar finns i början av tråden. Den aktuella fup:en angående försök till människorov på Ekerö 2019 hittar du här.

https://gofile.io/d/sUbCx0
Tackar så mycket!

Han verkar ha samma advokat nu som tidigare.
Citera
2025-12-30, 21:59
Medlem
Men hur HUR kunde detta missfoster få skyddad identitet??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in