2025-12-30, 05:44
Medlem
Sett fyra avsnitt, och tycker den är jättebra.
Och för er som inte varit i Norrland och förstår den mentalitet som finns utanför dom större städerna, så är den väldigt trovärdig.
Citera
2025-12-30, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronlemmy
Sett fyra avsnitt, och tycker den är jättebra.
Och för er som inte varit i Norrland och förstår den mentalitet som finns utanför dom större städerna, så är den väldigt trovärdig.

Jag håller med. Väldigt trovärdigt. Har bott där uppe.
Citera
2025-12-30, 08:57
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
Kommer att titta för att bruden från tunna blå linjen är med, hon var duktig i den serien

Det var fullt med äckliga brudar i den serien som gjorde tittandet outhärdligt.
Speciellt den kristna bruden och flatorna.
Citera
2025-12-30, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Det var fullt med äckliga brudar i den serien som gjorde tittandet outhärdligt.
Speciellt den kristna bruden och flatorna.
Du kanske bör begränsa ditt tittande till bögporr? För att slippa alla äckliga brudar alltså.
Citera
2025-12-30, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Dina ord säger mer om dej än om serien, tycker nästan lite synd om dej! Serien den är riktigt bra!
Dito
Citera
2025-12-30, 10:44
Medlem
Det blir för mycket misär för att kännas trovärdigt. Det skulle ha kunnat bli bättre om inte allt var för dystert. Känns som alla karaktärer har behov av psykisk vård.
Och då gillar jag egentligen genren med diskbänkrealism , men det här blir bara en känsla av grå sörja.
Citera
2025-12-30, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagmask
Det blir för mycket misär för att kännas trovärdigt. Det skulle ha kunnat bli bättre om inte allt var för dystert. Känns som alla karaktärer har behov av psykisk vård.
Och då gillar jag egentligen genren med diskbänkrealism , men det här blir bara en känsla av grå sörja.
Kvinnan som eventuellt är lite förtjust i Bror verkar ändå rätt normal.
Citera
2025-12-30, 11:03
Medlem
Riktigt bra serie. Såg hon i huvudrollen i ”Maja från stormskär”. Hon var grymt bra där med!
Citera
2025-12-30, 11:39
Medlem
AssassinBitchs avatar
Gillade den skarpt överlag! Hoppas på ytterligare avsnitt...
Citera
2025-12-30, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagmask

Då ska du läsa boken eller inte. Allt är mycket värre i boken. Mycket råare och hemskare. Trovärdigt? Det handlar om en gravt dysfunktionell familj och sådana finns. Räcker att följa nyheterna så vet man det, om man har turen att inte stöta på det själv.
Citera
2025-12-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AssassinBitch
Gillade den skarpt överlag! Hoppas på ytterligare avsnitt...

Lär inte hända. Den är ju baserad på en bok och mig veterligen finns det ingen fortsättning.
Citera
2025-12-30, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Lär inte hända. Den är ju baserad på en bok och mig veterligen finns det ingen fortsättning.

Det är en serie på tre böcker. Del två heter "Vi for upp med mor" och del tre heter "Sen for jag hem".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in