Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 22:30
Medlem
https://www.flashback.org/t3516783 Finns många likheter med detta överfall. Buntband inköpta på biltema användes och överfallet skedde oprovocerat i en gångtunnel nära tågstationen. Kvinnan hittades medvetslös med buntband runt fötter.ben och hals. Fallet är nedlagt sen länge av den berömda falkenbergpolisen.
Citera
Medlem
Någon i familjen har kontaktat exonphspoilers på instagram & bett om att ta ner bilderna på MGM då de inte vill ge honom mer uppmärksamhet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Gärningspersonen är juridiskt en kvinna och kommer dömas som en kvinna.
Det är så sjukt. Det har gått för långt.

Det var bättre förr
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Jag tror du överskattar svensk lagstiftning. Han är ute igen om max 20 år tyvärr och då kommer han mörda igen

Nja, den nuvarande regeringen har ju skärpt straffen , framförallt för grova brott och återfallsförbrytare. Detta är ju inte en förstagångsförbrytare. Livstid, alternativt det ännu bättre straffet, rättpsyk till år 2079 då han börjar brinna i helvetet med diverse andra monster.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grocerystoresushi
Det är så onödigt av troll att lämna kommentarer om att MGM "visst är kvinna" och att alla PK-människor borde skydda honom. Ingen här är intresserad av att föra en HBTQ-kamp. Alla hatar fanskapet. Kan ni inte trolla i en annan tråd. Tillochmed ni borde kunna visa offret respekt här. Sluta jiddra

De bryr sig inte. Ett kvinnomord är ett skämt för dem och ett tillfälle att ösa ur sig kvinnohat. Lägg märke till att det heller inte är några ”feminister” som håller på och gapar om att han ska kallas kvinna, utan bittra män som tycker det är viktigare att skylla mäns brottslighet på kvinnor än att visa respekt för brottsoffret.
Citera
2025-12-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Är det någon annan som tycker -allt detta är lite hafsigt gjort av GM? Känns som han ville åka fast.

Överskattadd nog sin förmåga..klappträ mao
Citera
Medlem
sten-sax-grops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otholits
Han har tidigare haft en Saab men senaste bilen är en mörk Volvo

Gå in på Google Maps och gå ner i gatuvy på Tärnstigen 2.
Gå lite fram och tillbaka och titta runt.
Det står två svarta Volvos parkerade på uppfarten.
Den ena står närmare huset och står på laddning, en Volvo v60. På en av bilderna när man går förbi och tittar bak, så ser man husägaren M*ts stå precis vid denna bil, så den bör vara hans.

Den andra däremot, med tonade bakrutor som står parkerad längst med vägen/gatan, bör vara GMs bil då.
Zooma in så ser man att det kusligt nog är gula västar placerade på båda framsätena, något som ger intryck av att det kan vara en civil polisbil med poliser i.
Nämner detta eftersom det figurerat uppgifter om att GM hade intresse för polisbilar och tydligen hade tanke/vilja att införskaffa blåljus och liknande till sin bil.

Frågan är ju då. Varför?
Är det för att ge sken av att det är polisen som stoppar en när han kommer?
Har denna metod använts i detta fall?
Körde han upp jämnsides och utgav sig för att vara polis?

Obehagligt oavsett.

Bilden från Google Maps är tagen i augusti 2024. Det betyder att han har bott där ganska länge.

Han uppger också att han pratar ryska på en av sina Facebooks. Den enda rysk kopplingen är ju M*ts fru som är ryss. Så förmodligen har GM fått någon som helst närhet till familjen som hyrt ut (naturligt ju) och kanske därav lärt sig lite ryska.
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Fyfan, tog mig ett dygns fundering vart jag kände igen personen ifrån men när Menigo nämndes så trillade poletten ner helt, typ i påsk beställde jag varor till min dåvarande krog på en röd dag så vi fick en annan chaufför, alltså Vilma.
Vilma var 3 timmar sen och försökte köra in alla varor via huvudentrén, när vi tillrättavisade hen så fick vi en otrolig stel ursäkt, minns att ögonkontakt var svårt samt att Vilma hade rosa hår.
Nej vad sjukt. Allt han gör är sjukt. Hans tankar är nog på helt annat håll (mord) så han kan inte tänka normalt.
Ja, hans yrke kommer absolut komma upp på tapeten i framtiden. Och jag tror, som jag sagt, att han haft en baktanke med det hela tiden. Kan inte vara en slump att en mördare kör både kyl- och avfallsbil

Har jag missat någons svar på varför han fick sparken från yrket?
Citera
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejsans
Menar du allvar nu?
Pedofili är väl snarare en psykisk störning? Man blir inte av med det lite senare i livet bara sådär poof. Man börjar tänka att det sitter en pedofil bakom denna kommentar som helt ärligt vågar säga att pedofil hysterin är kraftigt överdriven. Sjukaste jag läst.

Javisst, om du är livrädd för 300 pedofiler så är det din privatsak och ingenting som angår mig. Jag är mycket mera rädd för att mina barn ska drabbas av gängkriminalitet, heroinmissbruk, bli våldtagna på riktigt eller knivskäras till döds, därför att jag har en fungerande rationell hjärna.

Pedofili är en sexuell avvikelse som inte går att bota. Men den förkrossande majoriteten av alla barnvåldtäktsmän på Dumpen är heterosexuella eller homosexuella män som inte blir hjälpta av någon vård därför att de är inte sjuka! De är onda och gör ett aktivt val att våldta ett barn som har passerat puberteten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Äckliga du.

Säg ett enda äckelland i äckelvärlden, så ska jag plocka fram ett minst lika obehagligt äckelfall. Förmodligen mycket äckligare.
Visst, visa mig det. Ett land där ett sådant psykfall åkte fast för att ha försökt samma sak med en 10-åring. Sedan släpptes ut 1.5 år senare så att de kunde göra allt.

Ser fram emot att se det. Kanske finns det andra lika dumma folk, men de är inte många. Svenskarna är världens retards. Älskar massbrott. Gör sitt land till en skräckfilm. Var typ världens fredligaste land. Sedan importerade de gängvåld, skjutningar, massvåldtäkter...

Ja, ett äckligt land och ett äckligt folk. Men du verkar gilla det så det är väl bara att gratulera. Lugn och fred är väl för tråkiga typer, antar jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Jag tror inte att man är pedofil hela livet för att man kommer över barnporr när man är i sin mest rebelliska upprorsperiod och att man i så förtjänar en andra chans. Jag tror att pedofilhysterin är kraftigt överdriven. En pedofil i medicinsk mening är en person som attraheras sexuellt av prepubertala barn. Det finns inte jättemånga pedofiler i Sverige. Och av den anledningen så skulle det vara livsfarligt att addera ännu en lag som förstör svenska killar liv utöver de rättsosäkra lagar som vi redan har.

Haha är du på riktigt el?

Sverige kryllar av peddos. Har du missat senaste granskningen av vilka som köper tjänster på barn in Filippinerna? Sverige låg på topp! Du kan också gå in och följa dumpen som fångar pedofiler i Sverige typ dagligen
Citera
2025-12-29, 22:32
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Just Sveriges befolkning 2000 har ju notoriskt många fel. Är inte på semester så kan inte verifiera att det inte står information om födelseplats där. Men om jag inte minns fel var båda föräldrarna boende i Sundbyberg 1990 (inte tillsammans). Vet någon var familjen bodde 2000?

Tomtbacksvägen 20
178 37 Ekerö

Födelseort saknas för de två sönerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in