2025-12-29, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Gubben? Den har jag missat, eller vem syftar du på?

Gubben som precis släpptes. Som var medmisstänkt på en lägre misstankegrad för människorov. Men som sagt så släpptes han precis enligt Aftonbladet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreshCandy
Efter att ha kollat upp mera, löste jag att personen även är transa, vilket gör hela situationen ännu mer förvirrande. Det verkar också ha förekommit flera kidnappningsförsök av små flickor.

1. Flera kidnappningsförsök på små flickor.

2. Hittade sjukligt material på datorn samt sökningar på hur man begår mord.

3. Är transvestit.

4. Familjen har larmat om att situationen är allvarlig.

Det är svårt att förstå hur detta inte kan betraktas som en psykisk sjukdom, särskilt med tanke på risken för våldsbrott mot oskyldiga. Förvaringstraff i sådana fall är nödvändigt, men rubriceringen är överflödig.

Diagnosen borde vara självklar, personen är uppenbart psykiskt sjuk och en fara för omgivningen. Till och med Leif GW Persson varnade för honom.

Har man någon information om motivet? Och vem är egentligen den andra MGM 2? Kanske behöver jag läsa igenom hela tråden, men en sammanfattning skulle vara bra.

Pedofili är nåt så fruktansvärt,genomruttetvidrigtäckligt…

Att förgripa sig på barn som Epstein o hans pedofilring gjort är oförlåtligt.
Sånt ger spår för hela livet,
det pågår en ” live-dokumentär” i USA om hela den soppan, det har nog ingen missat.
Där finns många ruttna ägg att upptäcka…
även att flera av hans offer begått suicid.

Även om My var 25 så såg hon yngre ut, nåt som kanske gjorde henne till offer i det här fallet.
Citera
Medlem
Kommer häktningsframställan vara sekretessbelagd eller är det bara namnet som maskas?

Kan man ta tillbaka skyddade personuppgifter?
Citera
2025-12-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Kan det ha varit hans bil som använts? Eller varför var han alls misstänkt?
Bör vara så.
Alternativt något med den hyrda stugan som vagt kunde kopplas till 46-åringen men det känns orimligare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Då var 45 åringen avskriven från utredningen. Vad kan han ha gjort för att ens bli indragen?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1436612

Kanske lånat ut sin bil?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av byrokrat
Så det finns ingen som helst koppling mellan mördaren och mordoffret? Var det slumpen som avgjorde att hon skulle träffa på honom?
Japp, likaså slumpen med 10åringen, den klassiska fel plats vid fel tillfälle
Citera
Medlem
Då har Robin agerat själv alltså. Hm.
Blir en intressant dag imorgon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovviiee
Det är en väldigt
Speciell typ av människa som klarar av att stycka. Och dom är väldigt få
Vad betyder det ens ”sverige” har behandlat transkvinnor illa?
Det är inte upp till någon eller ett land att stötta eller finansiera en rubbning som att vilja byta kön, som även i detta fall finns det bakgrund av grov psykisk störning, det förekommer ofta i olika grad tidigare psykisk ohälsa hos transsexuella.
Den som är sviken är My, alla som inte värderar ett liv mer än att den kan dra in ett i bakluckan på bilen o gud vet vad planen var, är själv inte värd att leva

Precis! Den enda som blivit sviken är My!
Mördaren borde inte ens haft friheten för att
kunna begå detta avskyvärda brott!
Citera
2025-12-29, 16:30
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Gubben som precis släpptes. Som var medmisstänkt på en lägre misstankegrad för människorov. Men som sagt så släpptes han precis enligt Aftonbladet.

Tror han lånat ut bilen och blivit grundlurad av vad 26 åringen gjort.
Citera
Medlem
Fall som dessa är just varför psykiatrin aldrig skulle ha lagt ned mentalsjukhusen. De bodde, arbetade, umgicks och hade det bra där och de var självförsörjande till största del samt belagda långt utanför bebyggelsen just för skydd av samhället.

Dagens psykiatri fungerar inte, det kan vi alla konstatera efter 30 år av samhällsskräck från individer som dessa, utan det blev ett katastrofalt misslyckande att lägga ner de högst fungerande mentalsjukhusen under 90-talsreformen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Det tror jag inte.

Misstänkt bortföringsplats - Tallsätravägen 13

Stugan som avspärrats i Södertälje - Tjärnstigen 2

BOs föräldrahem - Toredalsvägen, Rönninge

MGM2 (P*r) - Boende i Nytorp. Nytorpsvägen 36

Polisen har sökt nere vid Uttran, troligtvis vid-
Uttringe Brygga (mest troligt) vilket också är ett stenkast från BOs föräldrahem.

Längst ut på Bergsviksvägen (möjligtvis).

Tack! Här är karta över Rönninge med platser samt Södertälje: https://imgur.com/a/CDW8hDv

Men det måste väl finnas mer platser som är relevanta? Var greps GM? Jag får inte ihop att media (har jag för mig?) skrivit att han greps/kroppen hittades flera mil från där hon försvann. Det stämmer inte med Tärnstigen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
Att GM var "bara" 174 cm med den ynkliga vikten 54 kg.... kraftig kajalpenna kring ögonen och Östrogen-byst.

Förklarar varför My inte la benen på ryggen då GM stannade bilen eller gick ikapp henne.

Hon processade undermedvetet individen som en KVINNA, inte en man!!!

Radarn var inte uppe och hon vaggades in i en falsk trygghet.

Ruskigt tjejer, eller hur? Det hade kunnat vara du eller jag som stötte på vad vi tror är en annan kvinna. Men som egentligen är en manlig styckmördaren med penisen intakt.

Ja precis. Det är en riktig ulv i fårakläder. Låt oss kalla honom för vad han är - man, psykopat, pedofil, återfallsförbrytare, sexualsadistisk styckmördare och säkerligen seriemördare om han fått härja fritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in