2025-12-29, 15:03
Medlem
Crapmagics avatar
Ska man vara fräck så kan man säga att dödsstraff har inofficiellt utdelats till GM
Citera
2025-12-29, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Skatteverket brukar ju vara supersnabba på sån inrapportering

Ja men det brukar ta nån dag för hemsidor att uppdatera. Vissa är snabbare än andra på uppdatering
Citera
2025-12-29, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ska man vara fräck så kan man säga att dödsstraff har inofficiellt utdelats till GM

Instämmer! Som jag alltid sagt: de farligaste i vårat samhälle är de psykiskt sjuka som tar vem som helst hur som helst..
Citera
2025-12-29, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kfbejdj
Instämmer! Som jag alltid sagt: de farligaste i vårat samhälle är de psykiskt sjuka som tar vem som helst hur som helst..
Ja, usch vilken terror
Citera
2025-12-29, 15:38
Medlem
De har alltså inte kunnat höra den äldre dottern än. När det är gjort så kan jag garantera att motiv lär komma fram. Finns inte på kartan att han av en slump tog det huset. Ville han mörda en random fanns det klart närmre hus.
Citera
2025-12-29, 15:48
Avstängd
Vad har vi för gener på monstret?

Vem är mamman som sitter och gråter över vården?

Vem är pappan?
Citera
2025-12-29, 15:51
Avslutad
Helt sjuk person, säkert anabola psykos blandat med droger.
Senast redigerad av hornegerrr 2025-12-29 kl. 16:10.
Citera
2025-12-29, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
snarare självmord
Citera
2025-12-29, 15:55
Medlem
Troians avatar
Enligt vad jag menar är en ganska säker källa så var det den yngre dottern som hittades utomhus. Hon var inte hemma när GM tog sig in i huset.
Citera
2025-12-29, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hitler-gg
snarare självmord

Han blev ihjälskjuten av polis. Det räcker så.
Det här med att mördaren begick självmord genom att se till att bli skjuten av polis är spekulativt trams.
Senast redigerad av Ang_rita 2025-12-29 kl. 16:21.
Citera
2025-12-29, 16:06
Medlem
versalers avatar
Ringer jag till polisen och säger att jag är rädd för min granne,vän välj själv och tror att denne kan vara farlig gör ingen myndighet eller sjukvård ett skit försen något faktiskt händer.
Att lägga skuld på mamman är bara sjukt för hon har försökt ordna hjälp men vad ska hon göra när psykiatrin tycker att kraven för LPT inte uppfylls och han skickas hem?
Du kan i princip försöka ta ditt liv framför ögonen på dom och nästa dag säga ”Jag mår bra och vill leva” så blir du utskriven så nej det är inte bara att för anhöriga att lyckas få hjälpen.
Inte ens när det är barn och ungdomar under 18 år kan man kräva inläggning på avdelning.

Mamman mår säkert redan väldigt dåligt att det visade sig att hennes rädslor blev sanna och det är inte hon som gjort detta så varför ska man lägga skulden på henne?

Ska man ifrågasätta varför en kvinna inom försvarsmakten öppnar dörren för en främmande man en tidig morgon och påstå att hon har ansvar i att döttrarna blev skadade?

Nej det är lika dumt båda två.

Gällande blåljus sabotage så verkar det vara lite kränkta poliser som inte tål att någon sätter emot. Det finns ju flera fall där polisen dykt upp och situationen eskalerar när det gäller personer med psykisk ohälsa och tror de flesta föräldrar hade gjort likadant om man vet att risken är att det blir värre än nödvändigt om ambulansen är påväg.
Citera
2025-12-29, 16:08
Medlem
De var många timmar, känns ju som att han utsatt dom för något sexuellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in