Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 14:29
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Snarare antisocial personlighetsproblematik, med sexuell dragning till barn, samt döda kroppar och det kvinnliga könsorganet.

Titta på bilderna på en av människans Facebook, kraschat flygplan och bild på samma flygplansmodell från Germanwing som en pilot medvetet kraschade i alperna 2015.
Skulle dra in en 10-åring i en bil (säkert triggas av en annan liten flickas bortrövande och död).
Tog namnet VA (koppling till ett annat avskyvärt mord).

Människan är rejält störd och går igång på andra människors våldsdåd och orsak till död och ska sitta inlåst för evigt.

Finns säkert någon psykoanalytiker eller psykolog som kan ställa rätt diagnos så rättsväsendet stänger en dörr som aldrig någonsin mer öppnas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Fortfarande inga teorier i tråden varför gärningsmannen utförde dådet, ingen som kan ha nån aning om motivet?

Amen 😖 tråden är ju full av just detta
Säkerligen sexual sadistiskt psyko
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Jag är inte emot könsbyte.

Däremot har den här varelsen för länge sen missbrukat sina rättigheter som människa.

Mördarens DNA kommer alltid vara manligt.

Om denna placeras bland kvinnor så betyder det att fler kvinnor kommer utsättas för honom, eller hen då, om man vill vara snäll.

Det i sin tur skulle göra att de från myndigheterna som går med på det, kan räknas som medskyldiga.
Citera
2025-12-29, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Säg inte det, adrenalinpåslaget kan pågå i många timmar. Överlevnadsinstinkten slår till, fight or flight, man får mer krafter.

Människor som tar drogen PCP, kan få upp till 30-40% mer styrka. Inte ovanligt att såna människor kan lyfta bilar tex.

Absolut.

Det hela låter extremt märkligt i alla fall…

Kan nedan vara rimligt? Bygg gärna på med fler alternativ

Gärningsmännen har fått kontakt via Bodycontact och inlett relataion. De börjar dela sina vidriga fantasier och kokar ihop en plan för att få utlopp för dessa.
*obin ledande i detta med Pe* som undergiven.
*obin utför de svåra delarna medan Pe* bistår med bil och bärhjälp?
Citera
Medlem
L.Kollbergs avatar
Det är uppenbart att Robin Säbb-Hjerth aka Robin Andersson aka Vilma Andersson aldrig borde ha släppts ut från fängelset efter att han kidnappade den 10-åriga flickan i Ekerö 2019. Hon som är 16 nu och borde förstå att hon hade varit Anderssons första mordoffer om hon inte hade lyckats fly.
Säbb-Hjerth dömdes till fängelse i 2,5 år, blev frisläppt efter 1,5 trots att kriminalvården bedömde risken att Säbb-Hjerth skulle begå nya sexbrott som hög.
Jag antar att polisen nu kartlägger Säbb-Hjerths / Anderssons förehavanden mellan säg 2021 och 2025. Det låter ytterst osannolikt att Anderssons fantasier om att döda och stycka kvinnor försvann under fyra år och kom tillbaka i år där han tydligen planerade att ta vilken kvinna som helst. Och det kunder verkligen ha blivit vilken ung kvinna som helst. Din flickvän, din dotter, din syster, din kompis.
Och det blev det ju. Någons flickvän, någons dotter, någons syster, någons kompis. Som hade otur att vara på samma ställe som Säbb-Hjerth, nu "Vilma Andersson".
Ett dygn på fängelset kostar ca 3800 kronor. Ett dygn i sluten rättspsykiatri kostar ca 9000 kronor. Där har ni anledningen varför få sexförbrytare döms till vård. Han släpptes ur fängelset enligt regelverket trots varningar. Vården hade kunnat hålla kvar honom på livstid.
Lite fakta: Andelen transpersoner som begår våldsbrott är mycket liten. Däremot är andelen våldsdåd riktat mot transpersoner mycket hög.
Vi borde kalla gärningsmannen Robin Andersson eller Robin Säbb-Hjerth och inget annat. Han tog Wilma Anderssons namn, tjejen som mördades och styckades av sin expojkvän 2020.
Säbb-Hjerth är ett vidrigt äckel. Sjuk eller inte. Må de nu låsa in honom för gott och gärna i rättspsykiatrin tills han dör.
Citera
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhoppskutt
De får du gå bakåt i tråden och läsa om. Jag svarade angående att demensliknande symtom kan uppstå av andra orsaker än just demenssymtom på en som tog upp angående moderns ålder.
Dålig sömn och hjärnskada?

Berzén fd. Hjerth (pappan) dog 2023-07-22 med "Poste Restante"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
MGM R*bin var det han i cockpit på någon bild ?
Noterade att han även såg ut som PennyWise med skelande ögon

Stämmer. Ekeröpedofilen
Citera
2025-12-29, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Fortfarande inga teorier i tråden varför gärningsmannen utförde dådet, ingen som kan ha nån aning om motivet?

Här är min egen teori: Rönninge/Salem är inget stort område. Både BO och GM är ungefär lika gamla. Känns därför rimligt att de varit bekanta med varandra sedan tidigare, iaf ytligt. Kanske har kvinnan känt igenom och därför gått med på att bli körd av honom. Han har frågat: Vill du ha skjuts? Hon har frivilligt följt med honom in i bilen, väl där hon fått ett knivhugg i halsen på typ halspulsådern och har avlidit ganska omedelbart, likt Iryna Zarutska. Ingen aning om motivet, men gissar mest att det handlar om någon form av väldigt allvarlig störning, kanske relaterat till nekrofili eller kannabalism, där GM inspirerats av Lennart Persson, Issei Sagawa och önskat äta/dricka kroppsdelar alternativt spara kroppsdelarna som ägodelar. Hade absolut inte uteslutit kannabalism eller vampyrism i hans fall. GM verkar otroligt rubbad och kan besitta otroligt patologiska drifter.
Senast redigerad av kretinsky7 2025-12-29 kl. 14:34.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Med Kungälven menar du Kungsängen va? Strax utanför Stockholm, inte utanför Göteborg.
Tack! Har blandat ihop det, hittade inte inlägget som personen skrev. Men det gäller detta fall då:
https://www.mitti.se/nyheter/doda-kvinnan-vid-e18-fortfarande-ett-mysterium-6.3.256543.4f7da74f48

Jag tror MGM2 och MGM har haft någon form av relation, antagligen sexuell. Men jag är fortfarande förvirrad över hans (45-årings) involvering. Tycker det är ovanligt att dessa sjuka individer som MGM utför såna dåd med en medhjälpare. Att en annan människa ens kan tänka sig ställa upp på det. Dock rent fysiskt tror jag MGM2 har lyft in henne i bilen.
MGM har förföljt och slagit henne i bakhuvudet och fått hjälp av 45-åringen med att lyfta in henne i bilen. Man har nog sett bilen på övervakningskameror vilket gör man först tar in MGM2 som är kopplat till bilen. (Obs detta är min teori).
Citera
Medlem
Retsinas avatar
Jag får lite toolbox killer vibbar. Riktigt vidrigt
Citera
Medlem
Någon skrev tidigare om att den hade bild från gripandet, är detta något som kommit upp? (Tillkommit 100+ sidor sedan jag sist var inne)..
Citera
2025-12-29, 14:32
Medlem
Hur kunde personen i fråga få arbete? Är det på grund av att hans identitet skyddas? Jag menar, vissa får ju inte anställning på grund av krogrelaterade slagsmål och liknande, men denna person, som kidnappar och är pedofi får ändå arbete?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in