Citat:
Ursprungligen postat av
sagalinnea
Tack för intressant info
Ingen fara.
Han var rätt så "slö" i skallen, när det kom till sociala interaktioner. Folk i klassen brukade "trolla" honom på skoj, men han var inte mobbad eller något.
Jag ser ju på hans facebook at han är vän med diverse "män", kan tänka mig att han haft "kul" med dessa då hans sexuella orientering inte verkar vara ensidig, med tanke på hur han brukade ta på killars kön i gymnasiet på skoj.
Frågan är om den här 45 åringen är någon han haft kontakt med under åren som på något sätt influerat honom till detta, men jag är osäker på om sådant är fallet. Har inte läst så mycket om fallet och är osäker på hur mycket information som finns om denna 45 åring. Bara en tanke. Han var ju så lättlurad liksom, enkel att "trolla" med. Eller så lekte han dum, men att han redan vid gymnasietider inte förstod att det var konstigt att sätta på porr på lektionen medan läraren stod och pratade säger ju något om honom som person. Jag trodde bara han hade uppmärksamhetsbehov, att sticka ut genom att sätta på sånt, men kunde aldrig ha gissat på att det var så grovt som det visat sig vara.
Synd också att folk i klassen som visste om att han hade CP på sin dator inte sa något till någon.