2025-12-29, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Svenskar kan begå brott men varför kommer sådana som dig och påtalar detta? Varför ska invandrare komma hit och begå brott? Är det inte värre när gäster uppför sig illa när de blir bjudna hem till någon? Skamligt.

Det är fan inte OK att begå brott vart man än kommer ifrån.
Citera
2025-12-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DerImperator
Hörde GMs mamma gråta ut i Rapport om hur samhället skulle ha svikit hennes son och misslyckat honom. Blodet kokar när jag hör sådana kärringar. Nej ditt CP, *du* har misslyckat. Om din kadaver till son har slutat ta sina mediciner så finns det inte så mycket mer man kan göra förutom tvångspsyk, och då hade du suttit och gråtit ut om hur samhället misshandlar din son eller något.

Instämmer! Är så förbaskat trött på dess mammor som ska ta på sig offerkoftan sedan gapa och skrika när skadan redan är skedd. Varför ta de inte ansvar i god tid? Varför vill dom vända uppmärksamheten mot sig själva och spela offer? Dessa mammor bär en del av ansvaret på deras barn. Det har gått för långt med att tillåta mammor ta på sig offerkoftan när de inte tagit ansvar över deras barn.
Citera
2025-12-29, 10:46
Medlem
Statsministern idag om att två kvinnor mördats av psykfall i mellandagarna:
Citat:
"Det är mycket som vi fortfarande inte vet, och polisen utför nu sitt viktiga arbete med att utreda vad som hänt i båda fallen. Men redan det som är känt är mardrömslikt och leder till oro och rädsla, inte minst hos många kvinnor”, skriver Kristersson,

”Jag förstår att ingenting just nu kan sägas som mildrar sorgen för offrens familjer och anhöriga, men de ska veta att mina tankar är hos dem, och att vi är många som bär sorgen tillsammans med dem”, fortsätter han.
Länk

Mitt inlägg från 2 dagar sen:
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Ambulanssjukvårdaren Helena blev ju också mördad av en som nyligen haft kontakt med psykiatrin för ca 5 veckor sen.
Räkna med att någon från regeringen dyker upp och skakar lite på huvudet och talar med ljuv stämma till en kamera och mikrofon men inte ett skit kommer ändras. Om några veckor syns vi igen i en tråd om ett mord som hade gått att förebyggas.

Synd att det hände - inte ett skit kommer ändras. Några döda föräldrar i sitt eget hem är en del av kalkylen. Sverige 2025.
Citera
2025-12-29, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6jrgt5hhjfdddd
Gärningsmannen är colombian din clown.

Kristen och uppfostrad av svenskar.
Citera
2025-12-29, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kfbejdj
Det är fan inte OK att begå brott vart man än kommer ifrån.

Precis, helt rätt. Ingen ska begå brott någonstans.
Citera
2025-12-29, 11:11
Medlem
Loikkaris avatar
https://e.pcloud.link/publink/show?code=XZR31NZWig8Tk4kz5ylapndVSKrtLHsuKpX länk till Mammas dom Blåljus sabbotage

Konstigaste att Hon fått offentlige försvararen betalt av staten när Hon vunnit 1,2 miljoner ett halvt år tidigare? Kanske hon tigit om vinsten, det är ändå 10 000 SEK utöver lönen
Senast redigerad av Loikkari 2025-12-29 kl. 11:14.
Citera
2025-12-29, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnipinni
Kristen och uppfostrad av svenskar.

var framkommer det att han är en religiöst troende kristen ?
Citera
2025-12-29, 11:12
Avstängd
ZebranJannes avatar
Kan någon berätta för en enkel människa vad detta handlar om? Har inte orkat sätta mig in i det. Gärna med några enkla rader, inget överdådigt inlägg.

Vem var offret?
Vem var gärningsmannen?
Varför skedde det?
Hur gick det till?

Tacksam för svar.

Mvh

En kille på 19 vårar (plus lite till).
Citera
2025-12-29, 11:13
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kfbejdj
Ännu mer olagligt att mörda. Är man så psykiskt sjuk så man benägen att mörda så har nöden ingen lag
Lagen tar ingen hänsyn till föräldrar som utför förebyggande åtgärder inför brott som inte skett ännu men som man tror kan ske.

Själv anser jag att hedersmord bör legaliseras för alla föräldrar som har kriminella barn, under förutsättning att de först sökt hjälp från samhället med att få ordning på barnen. Aborträtten bör aldrig expirera.
Senast redigerad av Trolltestet 2025-12-29 kl. 11:29.
Citera
2025-12-29, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZebranJanne

Inlägg #2 i tråden. Efter 19 och 18 vårar borde du kunna läsa dig till så mycket
Citera
2025-12-29, 11:25
Avstängd
ZebranJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Inlägg #2 i tråden. Efter 19 och 18 vårar borde du kunna läsa dig till så mycket

Tack för länk! Huvudlöst av mig att inte läsa inlägg två i tråden, har dock stjärnmarket tråden sedan den skapades och mest läst "senaste inlägg", om än ytterst sporadiskt.

Tack till den som gjort sammanfattningarna i inlägg två, värdefullt.
Citera
2025-12-29, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betonggalge
var framkommer det att han är en religiöst troende kristen ?

Var framkommer det att alla från MÖ är muslimer? Colombia är ett kristet land och därför gör jag samma antagande som er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in