2025-12-29, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Uppenbarligen är han jävligt mycket skarpare än dig iaf. Käften med dig din jävla sopa

Det var en "skarp" fråga du, och du briljerar verkligen med din intelligens.
Citera
2025-12-29, 03:32
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanurban
Hur ska någon veta tänker du? Har du inte läst i aktuell tråd ens? Allt vi vet är att den häktade har begått människorov. Finns flera att välja på. Hur tänker du egentligen när du ställer en sån där fråga här? Inte särkilt begåvat va?
Han hade rätt!
Citera
2025-12-29, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Han hade rätt!

Han ställde en fråga innan det var bekräftat. Hur har man "rätt" då? I så fall hade jag "rätt" först, som var här en timme innan. Läs ovan om du kan.

Är du klar att sabba den här tråden snart?
Citera
2025-12-29, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Finns inte en chans i helvetet att han blivit ”rehabiliterad” eller vad soctanter nu tror ska hända, utan han har förmodligen bara lärt sig hur han ska göra för att komma undan i framtiden. Xtype29 är ett lysande exempel på att vi måste avliva såna här.

Det var han inte smart nog för att lära sig, tack och lov.
Citera
2025-12-29, 04:16
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Han ställde en fråga innan det var bekräftat. Hur har man "rätt" då? I så fall hade jag "rätt" först, som var här en timme innan. Läs ovan om du kan.

Skicka inte arga pm till mig är du snäll.
Citera
2025-12-29, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av signularity
Vi måste dock ha en fungerande rättssystem. Nu var han psykopat som inte lärde sig av straffet och begick nya brott. Men de betyder inte att alla som döms till fängelse är psykopater och kommer att begå nya (denna typ) av brott.

Han åtalades för försök till människorov och dömdes för det, vilket är helt i sin ordning. Man kan ju inte döma han för mord när han åtalas för försök till människorov liksom, det hoppas jag att du förstår.

Varför ska någon som försökt kidnappa en 10-åring någonsin få se dagens ljus igen?

Det är ju ett helt sjuk människa som ens kommer på tanken att kidnappa random 10-åring.

Med hårdare straff så hade My fortfarande varit i livet. Alla som motsätter sig hårdare straff är moraliskt medskyldiga i hennes mord.
Citera
2025-12-29, 08:22
Medlem
Citat:

En högst relevant fråga där hans hypotes visade sig stämma till 100 %.
En timme innan vadå?
Citera
2025-12-29, 08:32
Medlem
grungewhores avatar
Har lusläst denna tråd nu, för att få reda på faderns namn, Stefan Hjerth. Hans mor är enligt tråden förmodligen avliden 2024, men när jag googlar på fadern + färentuna får man upp ett instagraminlägg med ett foto som inte är helt olikt den nu häktade styckmördaren som beskriver pappan begravd 2023.

Någon som vet mer?
Citera
2025-12-29, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Har lusläst denna tråd nu, för att få reda på faderns namn, Stefan Hjerth. Hans mor är enligt tråden förmodligen avliden 2024, men när jag googlar på fadern + färentuna får man upp ett instagraminlägg med ett foto som inte är helt olikt den nu häktade styckmördaren som beskriver pappan begravd 2023.

Någon som vet mer?
I tråden om det nyss begågna styckmordet står det på varannan sida att hans pappa dog 2023 samt att hans mamma bor på ett demensboende beläget i Bromma, nära Bromma sjukhus. Så du kanske skulle om inte lusläst så iaf kikat lite i den tråden. :-)
Citera
2025-12-29, 08:47
Medlem
Citat:

Någon som vet mer?
Var fick du upp det? Får ingen sådan sökträff när jag googlar samma.
Citera
2025-12-29, 08:49
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
I tråden om det nyss begågna styckmordet står det på varannan sida att hans pappa dog 2023 samt att hans mamma bor på ett demensboende beläget i Bromma, nära Bromma sjukhus. Så du kanske skulle om inte lusläst så iaf kikat lite i den tråden. :-)
Den tråden var så sönderbombad med spret att jag inte iddes. Var mer intresserad av GM och dennes familj, men tack för info. Då stämmer det alltså. Däremot inte med farmodern alltså.
Citera
2025-12-29, 08:52
Medlem
Citat:
Den tråden var så sönderbombad med spret att jag inte iddes. Var mer intresserad av GM och dennes familj, men tack för info. Då stämmer det alltså. Däremot inte med farmodern alltså.
Skrev inget om farmodern, den som bor på ett demensboende är alltså mamman till MGM. Vad gäller farmodern har det skrivits betydligt mindre men några har skrivit att hon gått bort liksom fadern, så gissningsvis är hon död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in