Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Förmodligen inte eftersom hammare och buntband hittades direkt. Han slog väl ihjäl henne där och då (av misstag?) och behövde inga buntband?

Ja, vi får hoppas på det. Att hon dog där och då, men det kan ha varit vad som helst.
Citera
Igår, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Det var nog mångas babbevarnare som lös rött i början på tråden och så visar det sig vara en pursvensk transa. 🤣🤣🤣

Beror nog på att babbar är kraftigt överrepresenterade gällande överfalls- och utomhusvåldtäkter t ex. Sen vet jag inte vilket klientel som rör sig i Rönninge C (är väl en hel del invandrare som bor där, men är väl inte en av våra 60 "no-go-zones" framförallt nattetid.

Hens morsa heter ju Säbb i efternamn, låter ju inte som ett helsvenskt namn, snarare från baltikum eller liknande.
Senast redigerad av Neverever31 Igår kl. 01:43.
Citera
Igår, 01:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-Glenn
Buffalo Bill i den filmen är till stor del baserad på Ed Gein.

No shit sherlock! Men Ed Gein fanns på riktigt, och var värre. Precis som denna styckmördare.
Citera
Igår, 01:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Ja, vi får hoppas på det. Att hon dog där och då, men det kan ha varit vad som helst.

Hon gick med hörlurar och en hammare och buntband låg kvar. Hon dog där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rramboi
Nej.

De har iaf varnat för honom och ifrågasatt sekretesskyddet: https://dumpen.se/2021/07/24/varfor-blev-ekeropedofilen-sekretesskyddad/
Citera
Medlem
Rolf-Glenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
No shit sherlock! Men Ed Gein fanns på riktigt, och var värre. Precis som denna styckmördare.

Jo jo, men det är större chans att filmen "inspirerat" Robin-Wilma än att Ed Gein gjort det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Pappan verkar vara död. Mamman troligtvis dement. Detta enligt tidigare inlägg.

Beroendeproblematik sannolikt på grund av självmedicinering med avseende på psykisk ohälsa. Mamman har varit omhändertagen av socialtjänsten placerad på familjehem i sin ungdom, enligt mina källor.

Jag gissar att MGM fått alla bokstavskombinationer som finns. Lite syntax error i det genetiska lotteriet så att säga.

Ja, mamman bor på - "boende för yngre med demenssjukdom"
Citera
Igår, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Det som (tyvärr) talar emot det är väl att en av brottsrubriceringarna är människorov. Hade polisen trott att hon dog innan hon blev bortförd är det väl inte kidnappning. Eller så har de kvar rubriken till de fått mer information kring tillvägagångssättet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Satt inte gm inne vid den tiden kontot blev skapad?

Borde vara runt tiden då han blev frisläppt. Har inte hittat exakt datum men det borde skett i början av 2021.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Beror nog på att babbar är kraftigt överrepresenterade gällande överfalls- och utomhusvåldtäkter t ex. Sen vet jag inte vilket klienten som rör sig i Rönninge C (är väl en hel del invandrare som bor där, men är väl inte en av våra 60 "no-go-zones" framförallt nattetid.

Hens morsa heter ju Säbb i efternamn, låter ju inte som ett helsvenskt namn, snarare från baltikum eller liknande.

Grattis till nattens mest korkade inlägg.

Efternamnet härstammar förövrigt från England.
Citera
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Har han varit ute i 6 år? Jag kan inte hitta när han blev utsläppt från förra fängelsestraffet, men det var väl 6 år sedan som förra brottet begicks?
Han ar under 19 år då och då fick man 67% strafflindring enligt någon i tråden. Jag har inte koll på det, men att det var saft och bullar innan du fyllde 20 det kommer jag ihåg. Kontentan av strafflindring var att han var ute och lallade när han borde suttit inlåst, han borde suttit inlåst än i dag, då hade My överlevt den här julen.

Alla som tycker det är hemskt med hårdare straff, tänk då på hur My dog. Hennes sista halvtimma i livet, hur var den? Hur ont gjorde det? ? Hon gick hem från pendeln en natt ensam, förtjänade hon att dö för det?

Vanlig tjej..
Citera
Igår, 01:41
Medlem
Sinbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRETA34
klart han är trans? Är du dum? Han är psykopat. Det är vad han är. Han kommer för alltid vara en han. Inte en hon

Nu missförstod du mig nog, jag håller med dig. Men jag tänker inte titta på när pridetjommarna helt plötsligt kan säga att någon som identifierar sig som det motsatta könet ljuger. För enligt dem så har ingen annan att göra med ens könsidentitet, och då bör man inte ha det bara för att personen visar sig vara psykopat.

För mig är en man en man och en kvinna en kvinna, kommer alltid vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in