Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 01:10
Medlem
Vet vi om han mördade henne direkt och hur? Eller om han höll henne i det där huset han hade hyrt och våldtog henne under lång tid innan han gjorde slut på henne.
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logiflash
GM hette Robin Säbb Hjerth från början, numer Vilma Andersson

Carina Säbbs Facebook: https://imgur.com/a/nwyGuaE

Är det Robins pappa som är transa? Och inspirerat Robin att bli det?

Skrämmande attefallshus i bakgrunden på bild två där de kanske genomfört fler styckmord likt detta fall…

Tycker det ser ut som en riktig transa om jag ska vara ärlig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenpannkaka
Kan tyvärr inte säga då jag vill vara anonym, kan dock lova att jag inte är polis. Fick info om hammaren och bundbandet redan under fredagens eftermiddagen

Du är långt ifrån den första att ha nämnt det i tråden…
Citera
2025-12-29, 01:11
Medlem
Säbb låter knappast svenskt. Är han finsk?
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-Glenn
För 30 år sedan så ansågs sådana som Robin-Wilma vara gravt psykiskt sjuka (redan innan de mördat någon). Sedan gick åren och samhället blev mentalsjukt istället och nu springer sådana här dårar fria...
Exakt så. Så jävla hemskt! Det här samhället har kukat ur fullständigt! Hoppas alla ser till att rösta för ordning och säkerhet i samhället!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Jag har redan beskrivit det tidigare. Fattar att alla inte kan se det, men jag tycker sånt är tydligt då jag sett dårar på nära håll lite för många gånger. Så jag borde förmodligen ha blivit kriminalare, psykolog eller nåt liknande. Jag ser sånt direkt
(nej tack, skicka ingea PM med bild till mig )

Jag är med dej där, man ser direkt sånt. Och denna ”människa” är en riktigt psykiskt sjuk djävul och kommer aldrig gå att få ordning på. = nackskott ifall vi inte vill ha fler incidenter när horungen kommer ut.
Citera
2025-12-29, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Så kan det säkert vara, jag är inte rädd för att erkänna att jag kan ha fel, men tycker i mina ögon att det är stora skillnader på ögonen på bilderna, så även hakan. Mest synd att man inte ser öronen på hans bild

Håller med angående öronen, försökte själv jämföra. Det enda jag lade märke till var att hen som barn hade hål i vänster öra, vilket hen även har som kvinna. Sedan tänderna, men dem ser man mest när han/hon har mörkt hår och mössa samt när han var liten och hade hockeyhjälm och det är inte mycket att gå på. På övriga bilderna ler han med stängd mun.

På flera bilder har hen markant mörkare ringar kring iris samt en ögonfärg som är mer lysande blå/grön. Skelar inte direkt på bilderna som barn, men däremot litet som vuxen.

Händerna ser inte ut som en kvinnas. Fingrarna är stubbigare och naglarna mer lika en mans.

Ska visa bilderna för en person i min närhet som har en otrolig igenkännarblick när det gäller personliga drag och nästan galet ansiktsminne, och se vad hen tror om bilderna.
Senast redigerad av Detdundrar 2025-12-29 kl. 01:19.
Citera
Medlem
Rolf-Glenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Och alla transor är långt ifrån mördare.

Antalet transsexualiteter som beror på annat än mental ohälsa är försvinnande liten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Säbb låter knappast svenskt. Är han finsk?

Då hade det stavats SÄPP
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Det är inte demokratiskt eller humant med sterilisering och avrättning anser man i det postmoderna samhället.
Därför släpper man ut dessa individer bland den helt försvarslösa allmänheten.
Då får man utvidgad kontroll när allmänheten känner sig maktlös och rädd.
Att svenskar blir mördade pga ens politik bryr man sig inte om, det är tydligt.

Japp, och så var vi tillbaka på att de drabbade saknar rättighet till liv och värdighet mm. Däremot förövarna...
Citera
2025-12-29, 01:13
Medlem
Olustigt samband mellan att mgm är transa med historia av vidrigt beteende mot kvinnor, och att vi precis haft ett uppmärksammat case där den första mördande transan förflyttats till kvinnofängelse.

Att det tog typ 5 minuter att hitta MGM får mig att misstänka att tanken från första början varit att åka fast och få spendera resten av livet i kvinnofängelse…
Citera
2025-12-29, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zexx
Dags att börja oroa sig nu för dessa transor, håll kolla och underrätta era nära och kära om problemet med det skräpet
Transor är inget vi vill ha i det här samhället
Är du dum i huvet? Har vi många transor som kidnappar och styckmördar eller?
Fokusera på incels istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in