Citat:
Ursprungligen postat av
lillamy75
Så kan det säkert vara, jag är inte rädd för att erkänna att jag kan ha fel, men tycker i mina ögon att det är stora skillnader på ögonen på bilderna, så även hakan. Mest synd att man inte ser öronen på hans bild
Håller med angående öronen, försökte själv jämföra. Det enda jag lade märke till var att hen som barn hade hål i vänster öra, vilket hen även har som kvinna. Sedan tänderna, men dem ser man mest när han/hon har mörkt hår och mössa samt när han var liten och hade hockeyhjälm och det är inte mycket att gå på. På övriga bilderna ler han med stängd mun.
På flera bilder har hen markant mörkare ringar kring iris samt en ögonfärg som är mer lysande blå/grön. Skelar inte direkt på bilderna som barn, men däremot litet som vuxen.
Händerna ser inte ut som en kvinnas. Fingrarna är stubbigare och naglarna mer lika en mans.
Ska visa bilderna för en person i min närhet som har en otrolig igenkännarblick när det gäller personliga drag och nästan galet ansiktsminne, och se vad hen tror om bilderna.