Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 23:51
Medlem
lillamy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Aftonbladet har inte tagit den pixlade bilden härifrån. Den ligger fortfarande uppe på deras förstasida om du går in och kollar.

Jag postar denna igen för kontext: https://imgur.com/zSrJjcm

FB laggar satan!

Jag HAR sett den bilden, men kolla avstånden mellan ögonen, jag kan ha fel men jag tycker att den kvinnliga personen på bilderna har större avstånd än MGM, samt det är en annan haka på bilderna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taurus13
Tack!
Fb har laggat senaste timmen så jag hade helt missat att gärningsmannen hunnit byta kön. Då får kommenderingschefens kryptiska uttalande kring kön på förövare en förklaring också.
Är 45-åringen namngiven än? Jag undrar vad hens roll var. Först tänkte jag att det är någon helt utomstående som hyrt ut stugan, står som ägare på bilen eller liknande men det verkar ju inte gå ihop.
Om det på riktigt finns en medhjälpare så tror jag att Robin-Vilma har använt den personen för att spana på stationen och rapportera vilka som stiger av eller liknande, men utan att berätta vad han tänkt göra. Jag tror inte att han skulle vilja dela med sig.

Jag tror att det kan ha varit något så enkelt som att han har lånat eller hyrt 45-åringens bil. Det är ju lägre misstankegraden för honom.

Krävs ju ganska mycket för att hitta någon som är med på ett sådant upplägg.

Och - om uppgifterna om vem 45-åringen är stämmer så verkade ju han leva ganska ordnat liv med bra inkomst. Ingen garanti för något - men ganska mycket högriskprojekt att slå sina påsar ihop med någon som Rob*n/V*lma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChunLi
Kolla födelsemärket:

https://imgur.com/a/beIlNNx

Nja, nu fångade du fel födelsemärke. Han har två, men jag är nu övertygad om att det är samma person ändå.
Citera
2025-12-28, 23:52
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliverboi
Ja, är knappast en slump...
Det fallet är dock från 2019, inte 2002

Stämmer bra, var lite för snabb där.
Finns facebook sida med misstänkte personen när det spelas paintboll
Citera
2025-12-28, 23:53
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1steg
Men vem i helvete lägger upp bilder på en sida med 1000 reklamer på? Typ 99,99% är gratis och reklamfria
https://i.imgur.com/zSrJjcm.png

Så då?
Citera
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
En svensk SD-transa. Till vilket land ska personen utvisas?

Ruttna i fängelset är vad pedofilen ska göra som alla pedofiler borde göra. Men pga våra meslagar så går de tydligen fria efter 2 år
Citera
Medlem
Tysslinge åkeri ab nån som känner till kan ägaren vara inblandad gillar denna transar? Husrannsakan på åkeriet asap och hos ägare
Citera
2025-12-28, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronny.von.pepper
Kanske redan visste att hon var avliden? När dom fick reda på vem det rörde sig om och med dennes historik kanske dom lyckats ta sig in den digitala vägen och hitta bilder?

Ja. Det lär väl visa sig. Det är i alla fall bra att de har hittat kroppen. Både för de anhöriga och för möjlighet till dom. En kropp som bortskaffats i skog eller vatten kan ju vara nära nog omöjlig att hitta och det vet ju polisen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zexx
På mammans fb profil fanns en del bilder från transans barndom när dem spelade paintball.

Har du länk eller vad heter hon?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Jag HAR sett den bilden, men kolla avstånden mellan ögonen, jag kan ha fel men jag tycker att den kvinnliga personen på bilderna har större avstånd än MGM, samt det är en annan haka på bilderna

Kolla mammans Facebook, bilder med sonen som liten där de spelar paintball.
Citera
2025-12-28, 23:55
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
I så fall är killen till höger fel, menar du? Den pixlade samt bilden i mitten är samma bild, och den visar GM.

Faktum kvarstår att GM är transa och har bytt (juridiskt?) kön.

Du är tyvärr ute och cyklar.

EDIT! GM! INTE BO!
Citera
2025-12-28, 23:55
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfoder
Fy Sören vad läskig han ser ut på bilden till vänster. Kolla näsan. Finns inte ens chans att det inte är han.

Jobbar på Tysslinge Åkeri AB alltså.. Tar de inte referenser där? Eller kollar belastningsregister vid nyanställning?

Jag tror att 45 åringen kommer att avskrivas från brott. Kanske är en vän som lånat ut sin bil bara. Ev har de kanske firat juldagen ihop och Vilma eller vad man ska kalla hen varit chaufför åt 45 åringen och hans regerande vänskaps gäng ifall de skulle ut på stan på hemvändare kväll som många andra? Och så körde Vilma vidare med den utlånade bilen som stått skriven på 45 åringen som då genast blir misstänkt också.
det är de där ögonen jag menat hela tiden. Man ser ju att han är galen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in