Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Det har cirkulerat ett argument på nätet ett tag nu där man menar att anledningen till att västvärlden lyckades bli relativt fredligt var för att man tog livet av denna typ av våldsverkare. Alltså den lilla procenten av psykfall som var benägna att begå dessa brott. Man hängde dom helt enkelt på torget. Det gjorde man under flera hundra år, och det ledde till att västvärlden blev ett fredligt samhälle med hög tillit.

Jag köper det 100% och jag har inga problem med att återinföra dödsstraff igen. Dels för att bli av med skräpet för gott, dels för att spara samhället pengar, och dels det moraliska signalvärde som det skickar. Vi har blivit ett fegt, feminiserat ultraliberalt samhälle som styrs av godtyckliga reglverk utan moralisk tyngd.
Helt enig, dessutom kan man ALDRIG rehabilitera en sexualsadist, dessa ska hängas i snara tidigast möjligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Kan du eller någon annan ta skärmdump på Linkedin-profilen?

https://imgur.com/a/QoPDqZU
Citera
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logiflash
Drog en snabb googling på Vilma Andersson och fick upp en Vilma Andersson på LinkedIn. ”Truck driver at TYSSLINGE åkeri AB”. Är detta GM i transversion?
Man ser på Linkedin-bilden att det är han. Men nu ser han fan ut som en transa på riktigt.

BO kanske inte såg faran på samma sätt då hon trodde GM var tjej?

Fyfan vad sjukt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
De är väll om de byter KÖN inte bara namn?

Räcker väl med att byta juridiskt kön och det är ju gjort i en handvändning.

Men han ska säkert ha ett par rejäla plastplattar på skattebetalarnas bekostnad och lite hormoner på det.
Citera
2025-12-28, 22:13
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logiflash
https://imgur.com/a/3RawDbI

Citat:
Ursprungligen postat av Sinbeng
https://imgur.com/a/G7LXXIB

Fick två! Tusen tack!

Dra på trissor! Det MÅSTE vara han va? Vi har att göra med ett riktigt psykfall alltså!
Citera
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realaltoid
Jag fick en bild skickad till mig som visar den gripne precis när gripandet skett. Kan man ladda upp på något vis, aldrig gjort det.
imgur
Citera
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notochorden
Om det nu är den sk Ekeröpedofilen som utfört detta avskyvärda brott undrar man ju verkligen varför han plötsligt bytt offer från en 10-åring till en vuxen kvinna?? Är ju välkänt att pedofiler oftast har en väldigt specifik ålderspreferens. Tror ni att försöket till kidnappning på barnet kan ha varit en "övning" där GM tänkte ngt i stil med att en 10-åring är lättare att kontrollera/få in i en bil? Eller kanske har brottet mot My inget sexuellt motiv och GM är helt enkelt bara sugen på att brutalt mörda.

Jsg undrar om han slog henne medvetslös på plats, om det blev tumult? För han lämnade spår efter sig.

Hoppas hon dog där ganska omedelbart så hon slapp lida
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Tysslinge åkeri har bas på andra sidan sjön Uttran, därav lokalkännedom

Det ser ABSOLUT ut som han på bilden! Men uppenbarligen har han plockat sina ögonbryn och har ett hårspänne i håret. Det ser onekligen ut som att han börjat identifiera sig mer feminint???
Citera
2025-12-28, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagisdanne
Nån som har bild på fanskapet Vilma som kvinna?

Sök på namnet på linked in och gå in på lastbilschauffören.
Citera
Medlem
tukkats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realaltoid
Jag fick en bild skickad till mig som visar den gripne precis när gripandet skett. Kan man ladda upp på något vis, aldrig gjort det.

Ladda upp här

https://imgur.com/upload
Citera
Medlem
Det här blir bara sjukare och sjukare...
Får rysningar av den där profilbilden på LinkedIn
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinbeng
Jävligt sjukt med tanke på styckmördade Wilma Andersson…
Tänkte också på det OM det nu stämmer att han bytt namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in