Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Det är Sveriges fega politiker som bär ansvaret. Det är dom som stiftar lagar. Det är deras fel att det går omkring svårt störda psykfall, som den här dåren, fritt på våra gator. Han är tidigare dömd. Dom vet hur djupt störd han är. Politikerna bär ansvaret för hennes död 😠

Håller med vi har fått så många bevis på personer som begått sjuka dåd och släppts ut på otroligt kort tid efteråt. Inte fan är det vanliga medborgares ansvar att dessa ska sitta inlåsta

I USA hade väl den här killen fått 15-20 års fängelse för sitt tidigare brott här 1.5 år? I vissa länder är det säkert dödstraff på att försöka kidnappa och våldta små barn här ses det som en bagatell nästan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Med tanke på den information som framkommit nu så kan man inte utesluta att det rör sig om självförsvar, kanske My agerade transfobiskt vilket ledde till att Vilma behövde försvara sig.

Jag TROR hon hade hörlurar i och lyssnade på musik han kom bakom och slog henne med den där hammaren
Citera
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miisshemlig
Hon var redan styckad och han togs på bar gärning när han skulle gräva ner kroppsdelar.
https://samnytt.se/han-kidnappade-och-styckmordade-kvinnan-greps-nar-kroppsdelar-gravdes-ned?fbclid=Iwb21leAO-dhtjbGNrA 751ZmV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTc yOAABHmLt3Re2UYx3jKU124pVL8eETj_H24Q6IyvIfZTqqOzeQ D043GjyirBCXvOm_aem_EgF0HkUS8riYVc4XI-MJ4g

Ja det är jag medveten om men de hade haft span på honom i 10 timmar, tänk om hon var levande då 😔
Citera
2025-12-28, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Kan du eller någon annan ta skärmdump på Linkedin-profilen?

https://imgur.com/a/3RawDbI
Citera
Medlem
Sinbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Kan du eller någon annan ta skärmdump på Linkedin-profilen?

https://imgur.com/a/G7LXXIB
Citera
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notochorden
Om det nu är den sk Ekeröpedofilen som utfört detta avskyvärda brott undrar man ju verkligen varför han plötsligt bytt offer från en 10-åring till en vuxen kvinna?? Är ju välkänt att pedofiler oftast har en väldigt specifik ålderspreferens. Tror ni att försöket till kidnappning på barnet kan ha varit en "övning" där GM tänkte ngt i stil med att en 10-åring är lättare att kontrollera/få in i en bil? Eller kanske har brottet mot My inget sexuellt motiv och GM är helt enkelt bara sugen på att brutalt mörda.

Den frågan är enkel att besvara med tanke på att han även tänder på styckade kvinnor.
(enligt beslag från det tidigare brottet)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Inte i närheten? Skojar du

Lisa Holm var ett barn
Påväg hem efter sitt första sommarjobb
Hon styckmördades inte

My var vuxen kvinna
Påväg hem efter julfirande
Misstänkt styckad

Det enda de kan ha gemensamt är vännen som gör övergrepp mm men tänker inte spekulera vad hon ev blivit utsatt för, för jag vill inte ens tänka i de banorna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag säger inte att han ska sitta i kvinnofängelse men vissa härinne skriver ju han hamnar där när han bytt kön och då skriver jag att de måste ju bero vad för brott de begått...
Jaha sorry.

Helt galet iaf, hoppas det införskaffas en lag som inte låter kriminella få fortsätta sina könsbyten när man begått brott under tiden som man sitter inne åtminstone.
Citera
Medlem
Nån som har bild på fanskapet Vilma som kvinna?
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miisshemlig
Hon var redan styckad och han togs på bar gärning när han skulle gräva ner kroppsdelar.
https://samnytt.se/han-kidnappade-och-styckmordade-kvinnan-greps-nar-kroppsdelar-gravdes-ned?fbclid=Iwb21leAO-dhtjbGNrA 751ZmV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTc yOAABHmLt3Re2UYx3jKU124pVL8eETj_H24Q6IyvIfZTqqOzeQ D043GjyirBCXvOm_aem_EgF0HkUS8riYVc4XI-MJ4g

De visste kanske inte var han och hon fanns?
Citera
2025-12-28, 22:12
Medlem
100% att linkedin profilen är GM,
Jobbar tysslinge (nära rönninge) o bilden är snarlik,
Han måste förberett o anammat sin inre feminina sida redan innan brottet. Måste insett att han skulle få sitta.
Citera
2025-12-28, 22:12
Medlem
Jag fick en bild skickad till mig som visar den gripne precis när gripandet skett. Kan man ladda upp på något vis, aldrig gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in