Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 22:08
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoweri
Alla som blir mördade! Även män. Skiter egentligen vilken etnicitet. Kräk som dessa ska avrättas. Har själv barn och kan inte ens tänka mig hur föräldrarna till My mår.
Håller med generellt, men även helvetet har grader. Tänk att begrava sin dotter styckad i delar. För hon gick hem från fest kl. 01.00 på natten och var snygg. Kan inte ens tänka mig den smärta, sorg och raseri hennes anhöriga måste känna. Ja jag är för dödsstraff hur sjuk han än är.

Hoppas det hör väldigt ont när den jäveln äntligen dör, hoppas han får lida!
Citera
2025-12-28, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av logiflash
Drog en snabb googling på Vilma Andersson och fick upp en Vilma Andersson på LinkedIn. ”Truck driver at TYSSLINGE åkeri AB”. Är detta GM i transversion?

Tysslinge åkeri har bas på andra sidan sjön Uttran, därav lokalkännedom
Citera
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Nej, vi ska inte införa fascism och diktatur. Sådana makter utnyttjar alltid sådana här situationer för att ta till makten.
Du är radikal fast åt andra hållet.
Det är inte fascism eller diktatur. Det är det normala för den mänskliga naturen att kvinnor och män har olika roller. Det fungerar helt enkelt bättre och samhället blir fredligare och mer stabilt.

Det som är radikalt är slappa straff för psykfall som denna eller att släppa in män från världens mest våldsamma kulturer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkaka777
Men nej sluta, biologisk man ska sitta inne bland män och mördare ska absolut inte få fortsätta sitt könsbyte i fängelset.

Varför har vi gjort systemet till anden i lampan som ska tillfredsställa kriminella människors önskan? Speciellt dem som tagit någons liv? Helt befängt.

Jag säger inte att han ska sitta i kvinnofängelse men vissa härinne skriver ju han hamnar där när han bytt kön och då skriver jag att de måste ju bero vad för brott de begått...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Ofta ser man ett visst klientel vilja tysta (förminskar, ignorerar, bortförklarar och även förvarar) brotten som begås av "vita" dock, så det är inte riktigt en teori.

Rasister och islamister är samma skrot och korn, radikaliserade.

Jag tycker ni ska vänta tills GMs identitet offentliggörs innan ni uttalar er om etnicitet.
Citera
2025-12-28, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Problemet är att brotten blir grövre och grövre. Går längre och längre ner i åldrarna. Detta var inte ett ett lika stort problem innan den stora invandringen. Detta är allmänt känt och jag är inte rasist, så dra inte det kortet! Men det är hemskt att bo i ett land där man inte vågar gå ut efter mörkrets inbrott. Jag är överlycklig över att inte ha hund t ex. Är det inte våldtäkter eller regelrätta rån/nerklubbningar så är det galningar som inte medicinerats rätt. Näe. Man måste prioritera befolkningen och inte den klicken våldsmän och idioter som får mer och mer yta i det här landet.

Ja men såklart statistiken går upp pga invandring och jag är inte heller rasist men är helt med på att visss kulturer har helt andra värderingar som inte passar den svenska kulturen. Man måste anpassa sig annars får man traska vidare någon annanstans.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Problemet är att brotten blir grövre och grövre. Går längre och längre ner i åldrarna. Detta var inte ett ett lika stort problem innan den stora invandringen. Detta är allmänt känt och jag är inte rasist, så dra inte det kortet! Men det är hemskt att bo i ett land där man inte vågar gå ut efter mörkrets inbrott. Jag är överlycklig över att inte ha hund t ex. Är det inte våldtäkter eller regelrätta rån/nerklubbningar så är det galningar som inte medicinerats rätt. Näe. Man måste prioritera befolkningen och inte den klicken våldsmän och idioter som får mer och mer yta i det här landet.

Varför är du glad att du inte har hund? Spontant kan jag inte minnas något överfall som uppmärksammats i media på en person med hund… Jag har alltid känt mig tryggare när jag promenerat ute på kvällen med hund.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinbeng
Jävligt sjukt med tanke på styckmördade Wilma Andersson…

Jag reagerade på det också. Mycket sjukt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Han kallar sig för Vilma. Ännu en transsexuell mördare? Har Sverige blivit som usa med transsexuella mördare?
Transsexuella är psykiskt sjuka människor och psykiskt sjuka är ofta inblandade i våldsbrott under psykoser och transsexuella äter nog inte psykofarmaka som dom borde göra
Citera
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logiflash
Drog en snabb googling på Vilma Andersson och fick upp en Vilma Andersson på LinkedIn. ”Truck driver at TYSSLINGE åkeri AB”. Är detta GM i transversion?

Stämmer troligen. Aftonhoran har den bilden i blurrad version just nu på förstasidan.
Citera
Medlem
Med tanke på GM:s tidigare brottslighet, hans familjesituation (hans mormor/farmor avled 2024, hans pappa är avliden och hans mamma dement) och hans korta tid i fängelset är det relativt många år som förflutit fram tills nu. Jag antar att polisen parallellt arbetar med att se om han kan kopplas till några andra liknande brott de senaste åren… han verkar inte ha rört sig särskilt mycket så jag antar att ha mestadels har hållit till i Stockholmsområdet.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notochorden
Om det nu är den sk Ekeröpedofilen som utfört detta avskyvärda brott undrar man ju verkligen varför han plötsligt bytt offer från en 10-åring till en vuxen kvinna?? Är ju välkänt att pedofiler oftast har en väldigt specifik ålderspreferens. Tror ni att försöket till kidnappning på barnet kan ha varit en "övning" där GM tänkte ngt i stil med att en 10-åring är lättare att kontrollera/få in i en bil? Eller kanske har brottet mot My inget sexuellt motiv och GM är helt enkelt bara sugen på att brutalt mörda.

Ja, tycker också det är förbryllande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in