Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 22:00
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riktigtoklart
Tyvärr inte, spekulationer från mig. Känns dock sannolikt utifrån omständigheterna som ålder, att hon var tillbaka i Stockholm tillfälligt, han ser relativt bra ut, hade googlat på henne ett par dagar tidigare osv.
Han ser INTE relativt bra ut.
Citera
2025-12-28, 22:01
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Tror sånt där bara är sånt som folk ser efteråt och kopplar ihop till galningar. Man kan inte se på någons ögon om det är en galning eller inte. Skulle garantera att ett test där dom lägger ut 1000 ögon varav 50 är psykopater så skulle statistiken inte visa att det finns någon sån koppling. Det har säkert redan forskats på och då skulle vi veta om det
Det är lika mycket dagens sanning som att folk med svarta ögon är onda. Nej, inte brunögda. Svarta. När en människa blir riktigt förbannad också kan ögonen svarta. Jaijje. Så är det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Du tror att du ser det bara för att du vet vad de gjort.

Ja det spelar ju säkert in, men tycker ändå att det är något visst med blicken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Han kallar sig för Vilma. Ännu en transsexuell mördare? Har Sverige blivit som usa med transsexuella mördare?

Ska han också hamna på ett kvinnofängelse nu isf?? Jävla skämt
Citera
Medlem
Om detta stämmer, att han bytt namn till Vilma: https://samnytt.se/han-kidnappade-och-styckmordade-kvinnan-greps-nar-kroppsdelar-gravdes-ned

Att han bytt namn till ett kvinnonamn nästan identiskt med Wilma Andersson känns otäckt. Som om han vill leka med vår uppmärksamhet och skapa en extra stark parallell till ett redan tragiskt fall.
Citera
2025-12-28, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Så det rör sig om etnisk svensk som är gärningsmannen? Inte förvånad.
Är inte förvånad att det rör sig om ytterligare en transvestit..
Citera
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag undrar om han hade planerat att specifikt kidnappa och mörda henne? Eller valde han ut henne slumpmässigt?
Det mesta pekar på slumpmässigt, tycker jag. Han är säkerligen sexualsadist som drömt om detta länge. Hade han tid passade han nog på att "njuta" länge innan han var färdig. Hade hon tur dog hon snabbt.

Fruktansvärt fall. Man undrar vem kumpanen är..
Citera
Medlem
Brantforss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livv.whynot
Hur säkert är detta? Är det bekräftat någonstans? Eller är det Ren* G*j? Elle rör dessa två samma person? Fattar noll och blir förvirrad nu

Det är MGM:s gamla Facebook från tiden för kidnappningsförsöket.

https://www.facebook.com/share/17xpBBkdyJ/
https://www.instagram.com/robin_boeing

-

Polacken en del skriver om har ingenting med det här att göra. Några tycker att han är lik, det är allt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkaka777
Ska han också hamna på ett kvinnofängelse nu isf?? Jävla skämt

Måste väll ändå bero på vad för brott de begått?
Citera
Medlem
Men vänta. Polisen ville inte säga vilket kön misstänkt hade, kanske pga det här Vilma-tramset.
Citera
Medlem
Haha, jag trodde ni skojade i tråden att han heter Vilma, men der verkar ju stämma. En modern transa med andra ord? Spännande, spännande! Det här blir intressant att läsa om i en snar framtid när alla korten ligger på bordet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UseMe
här måste man ju också skylla på föräldrar och bekanta till detta svin som gjort detta.
Att de inte har dödat honom efter det han försökte sig på 2019.
Helt allvarligt, varför har inte pappan dödat honom? Skulle mitt barn göra något liknande hade jag dräpt ungen utan tvekan.

Nej det hade du inte gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in