Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo. Inte som hon blir mer levande av det. Men alltid något. Gripen på ditrekten. Det är ju mer illa detta med en smart GM som kommer undan och sedan bara väntar på att döda igen.

Nej så klart.. men det är skönt att denna dåre inte springer fritt och kan fortsätta skada kvinnor.
Citera
2025-12-28, 18:09
Medlem
Vilken tragedi, vilket tråkigt avslut på 2025 . En ung tjej har förlorat livet, och en familj har fått livet förstört.

Hur går mans ens vidare som föräldrar/syskon efter en sådan här tragedi?
Citera
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zombrinha
Det mest sorgligaste i denna tråd är alla kommentar kring - att en kvinna, om hon är en partypingla, går ensam i område som klassas som farligt, för man är en kvinna m.m. får skylla sig sj! Usch, verkligen USCH!!!

Det är ingen som tycker det. Plus att det större risk för män att råka illa ut än kvinnor. Vi förstår att en feministisk offentlig postat om detta fall vilket får en massa vänsterkvinnor att söka sig hit och sprida massa dynga.
Citera
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irgendwie
"Efter att ha dömts till drygt två års fängelse kom han ut och kunde gå under jorden. "

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/26-aringen-bytte-namn-flera--ganger-sparad-efter-fynden/

Han blev alltså dömd för att ha försökt kidnappa en 10-årig flicka, som han slet in i sin bil, och blev enbart dömd till 2 år?!

Vad i helvete är det för fel på det svenska rättsväsendet?
ja, och han satt förstås bara 2/3 av de 28 månader han dömdes till. att han även dömdes för mordhotat anstaltschefen under tiden han satt inne räknas som tillräckligt gott uppförande.
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Jag vill tro att den här killen hade mord som det stora intresset och inte att våldta, men jag kan ju ha fel också. med tankte på att sladd och hammare hittades så tror jag hon va död redan vid första mötet.

Sladd? Dom skrev sladdspår, jag kopplar det till sladdspår från en bil.
Citera
2025-12-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Kan hon ha lyckats rispa eller slå honom så att blod hittades där nära stationen, och detta var vad som skickades på snabbanalys till NFC? Bara en tanke.
Det räcker väl att hitta hans DNA på hennes hörlurar (och säkert hammaren och buntbanden).

För övrigt verkar det som media indirekt bekräftar att han greps i samband med att han försökte göra sig av med kroppen: "Tio timmar senare greps den misstänkta i anslutning till den mördade kvinnan. I ett skogsområde, flera mil från Rönninge station där kvinnan försvann, enligt uppgift till Aftonbladet." Någon som vet var detta var?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevinkimraymond93
Vem är.RA?

Bild, namn och bakgrund om R.A.
https://nordfront.se/nordfront-exponerar-hanif-balis-pedofil-pa-ekero.smr
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Vilken tragedi, vilket tråkigt avslut på 2025 . En ung tjej har förlorat livet, och en familj har fått livet förstört.

Hur går mans ens vidare som föräldrar/syskon efter en sådan här tragedi?

Det gör man aldrig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Magooo
Min tjejs döttrar har en-kompis-kompis-syster relation till det här. De och min tjej är fullkomligt förkrossade över detta. Inte för de ha en nära relation till offret - utan av empati och hur jävla fucked upp vårt samhälle är att en ung kvinna inte ska kunna gå från stationen hem till sina föräldrar, sin trygghet utan att bli bragd om livet. Det är ALDRIG hennes eget fel, eller någon annan kvinnas fel för den delen heller, att bli utsatt på det här sättet. Oavsett vad vi tycker om invandrare, politiker, sociala medier. Sånt här ska bara inte få hända. O varenda vettig snubbe borde räcka upp handen på det. Eller lägg skulden på våra politiker och hoppas detta bara var ett random fall och inget systematiskt.

Mina tankar till hennes anhöriga och oxå alla andra unga kvinnor i detta avlånga land. Hoppas aldrig detta kommer hända er!

Jamen exakt!

Npgrabskriver även att hon råkade vara på fel plats vid fel tillfälle...

I Sverige ska man kunna vara på alla platser alla tider, varför finns det plötsligt platser som skulle vara fel?

Vid en tågstation i ett mindre samhälle, skulle det vara en fel plats?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NonameJuba
Joakim Lamotte gjorde ett inlägg på honom 2021, ni kan se bild på GM i slutet på videon. https://www.facebook.com/share/v/14P5uBBGuth/?mibextid=wwXIfr

Var han inte och knackade på och pratade med mamma/mormor i huset i en video också? Eller handlade det om någon annan? Minns att jag såg den videon för några år sedan.
Citera
2025-12-28, 18:11
Medlem
Horungen hade span på sig, livstid väntar eller rättspsyk
Citera
2025-12-28, 18:11
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Misstänkt mord, Rönninge, Salem (2025-12-26)

Ny rubrik: 25-årig kvinna mördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in