Håller med dig luktar mer svenskt än blatte . En blatte tar inte hem liket de gör saker ute men tar inte sånt under sitt tak . Tycker som du de mördar med känslor inblandade svenska mördare gör det för de gillar det helt enkelt el är psykopater utan känslor .
Du har inte tänkt på att hon kanske kände blattarna?
Det är söndag & julledighet, nyheten har nått hela Sverige- så jag är 100% säker på att det finns folk här i tråden som antingen är boendes på Tant Gröns väg eller/och i krokarna -
som kan bekräfta ifall Tant gröns väg 5 verkar vara rätt plats ?
Eller helt enkelt att någon registrerat en bil som rört sig i området eller körts för fort eller liknande och kunde ge hela eller delar av registreringsnumret.
Min syrra såg en mörk suv köra märkligt dagen efter då polisen spärrat av där vid diket . Undrar om nån av de misstänkta har en mörk Suv .
Inte överrepresenterade i såna här mord.. kolla igenom alla dessa kvinnomord som hänt på liknade sätt. Elin i löparspåret, Elin i husvagnen, Lisa Holm, Engla (flickmord) Helene (flickmord) i Höör 1989 osv.
Det där är 4 mord? Tom ett av de har utländsk gärningsman.
Vi har ca 100-120 mord om året i Sverige. Och tyvärr, men personer med utländsk bakgrund är överrepresenterade i mordstatistiken i förhållande till deras andel av befolkningen enl BRÅ.
Vad jag fattar de som fick dom reda på vart hon var dumpad när de grep dessa GM... därav de spärra av området vid sjön sen på kvällen med lampor och plasthandskar... Men detta är bara min teori.
Stämmer inte. Han greps som sagt var när han försökte göra sig av med kroppen
Jag har svårt att se hur planeringen ska ha gått till utan att de känner till offret.
Är ju hur lätt som helst att planera mer. Alla seriemördare nånsin har lyckats. De mördar inte en person utan en offerprofil. Här är den tex vit ung kvinna som går ensam en natt
” Den kvinna i 25-årsåldern som försvann natten till annandagen i Rönninge har hittats död, meddelar polisen.
Två personer är frihetsberövade, en skäligen misstänkt för människorov och en på sannolika skäl för mord, säger Max Åkerwall, regional kommenderingschef.
Förhör ska hållas under dagen.
– Vi ska göra allt vi kan för att klara upp det här brottet, säger Åkerwall.”
Det påstås att det är två bröder, varav en är anhållen och en är häktad.