2025-12-28, 12:21
Medlem
gullfias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Exakt,, sanslöst.
Du öppnar med att hon är funnen, ej vid liv.
Vilket spektakel,,,
Exakt. Halvvägs igenom klippet har de inte ens NÄMNT atr hon är DÖD.

Vad tror de att det är, en film "nu pausar vi för reklam, sen ska vi berätta vad som hände".

Respektlöst mot tittare och mot My, med familj.

OCH: Hade den misstänkte INTE varit B*BB* så hade de "råkat" nämna atr han var svensk, släppt en bild som påvisar detta, eller släppt ett förnamn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche
Från Omni:

” Den kvinna i 25-årsåldern som försvann natten till annandagen i Rönninge har hittats död, meddelar polisen.
Två personer är frihetsberövade, en skäligen misstänkt för människorov och en på sannolika skäl för mord, säger Max Åkerwall, regional kommenderingschef.
Förhör ska hållas under dagen.
– Vi ska göra allt vi kan för att klara upp det här brottet, säger Åkerwall.”

Det påstås att det är två bröder, varav en är anhållen och en är häktad.

Källa på detta?
Citera
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Så reportern som frågade om dom hittat henne efter att han sa hon var död, har också delay eller?

Var hon på din stream bör hon varit det
Citera
Medlem
Får verkligen hoppas att det inte var ännu en kvinna som slagit sig ihop med mångkulturell vänskap för då kan det tyvärr sluta mycket illa .
Citera
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
https://images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/c5b60ebb-17ff-47a0-8b72-be6d12f99344?fit=crop&format=auto&h=733&q=50&w=110 0&s=8576b91bef44bd4ab8298e54611084de36ab89c4

Står polisen på en brygga och fotar? Jag tycker det ser ut som det.

Ja och ner i vattnet
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Min känsla är att detta gick för snabbt för att vara någon okänd GM. Jag tror det var någon hon kände, och att det namnet kom upp relativt snabbt.

Kanske en kamera fångat ett fordon aktuell tid?
Citera
2025-12-28, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibabasfru
Är de kvinnor ? Får också en känsla av att det är kvinnor denna gång . Kvinnor har blivit mer o mer galna psykopater dagens ungdom har svårt o känna empati tycker jag . De lever bakom skärmar o har inte med sig den känslan längre . Man dödar som om det var på Roblox
Ja , jag tror det handlar om minst 1 kvinna iallafall

Troligtvis svartsjuka bakom detta
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jo men det är väl i så fall i en hederskontext, eller i andra patriarkala normer. Inte att ”hämta” en kvinna att förlusta sig på. Att det i Sverige förekommer skulle jag inte säga stämmer.
Att en människa kan hänga så mycket på detta forum och den enda personliga åsikten som framkommer alltid är avtrubbande mot såna här spekulationer är… suspekt, om jag ska uttrycka mig milt.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag tänker snarare att de var ute och körde bil, den ene säger,,,stanna bredvid bruden, hoppar ut och sliter in henne i bilen, beordrar sin kompis att dra iväg, typ.

Jag tänker att vill man utföra ett sådant grovt brott, av den karaktären, så görs det nästan alltid ensamt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmmokey
Rätt troligt med ngn relation visst med tanke på hur snabbt polisen löste fallet?
Eller helt enkelt att någon registrerat en bil som rört sig i området eller körts för fort eller liknande och kunde ge hela eller delar av registreringsnumret.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulricehamnare
Och nu läggs locket på.

Givetvis läggs locket på.
Det är så förundersökningar går till!
När det väcks åtal med stämningsansökan så blir förundersökningsprotokollet offentligt.
Det lär dröja minst 3 månader.
Citera
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
När tror ni dom kommer gå ut med GM identitet??
När häktningsframställan inkommer till tingsrätten. Som alltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in