Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 09:14
Medlem
https://imgur.com/a/asMT5Ns
DEN*Z RAHAL* domar

Hoppas de funkar nu
Senast redigerad av flugsvamp19 2025-12-28 kl. 09:17.
Citera
2025-12-28, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagisdanne
Köra upp jämsides och slita in någon i en bil måste vara sjukt opraktiskt och knappt genomförbart på en vuxen om man inte är flera. Du måste hoppa ur bilen troligen springa i kapp, slå personen medvetslös och sen lägga den i bilen.
Mer troligt måste ändå vara att någon redan varit ute och spanat till fots eller gjort det rent impulsivt. Troligen våldtäkt och dödat för att röja undan bevis annars borde hon kommit fram vid de här laget. Eller ett bråk som eskalerat på fyllan med samma utgång.

Som sagt inte svårt. Bilen kör förbi den som går längs vägen, stannar längre fram går ut låtsas kolla däcket eller liknande sen överfaller från sidan eller bakifrån och drar in i bilen. Jag tror dock hon kände GM som stannade bredvid henne.
Citera
2025-12-28, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Bor ju en riktigt sjuk jävel i dom kvarteren.

Någon som det varnats för i olika grupper på faceb är:
Någon som tar kontakt med tjejer och vill hundvakta och som är dömd för v-täkt …
Riktigt vidrigt om just denna personen är inblandad och samtidigt är i tråden..
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
I den andra tråden står det även att Deniz aka Malmens1 varit anklagad för sexuellt övergrepp mot barn ” Södertörns tingsätt mål nr 16725-22
” sexuellt övergrepp mot barn, mm”
Detta var 2024. Han skriver i trådarna att han blivit friad men när han skriver om hur han har fantiserat om vad han vill göra med sina kusiner i tråden kräks man rakt ut . Vad har du att säga om detta @Malmen1
Orelevant då de är nerlagt. Varför kan vi inte bara fokusera på vart my kan tänkas vara, jag säger bara att de letar på fel ställe de är väl inget fel me det?

Citat:
Ursprungligen postat av Firy
Hon var på väg hem till sina föräldrar som bor några minuter från stationen enligt en nära vän till familjen.
Några minuter? De jag hört o läst så ska de vara 15-20 min visserligen beroende på takt men några minuter låter för lite.
Citera
Medlem
sunny5s avatar
Har själv hamnat i en situation där en person körde förbi, stannade och gick ut och sparkade på däcket, när jag passerade ovetandes, försökte denne slita in mig i bilen! Jag hade tur så ett par ca 100m bakom såg det hela..... Så nej tror ni det är små klena snubbar?
Citat:
Köra upp jämsides och slita in någon i en bil måste vara sjukt opraktiskt och knappt genomförbart på en vuxen om man inte är flera. Du måste hoppa ur bilen troligen springa i kapp, slå personen medvetslös och sen lägga den i bilen.
Mer troligt måste ändå vara att någon redan varit ute och spanat till fots eller gjort det rent impulsivt. Troligen våldtäkt och dödat för att röja undan bevis annars borde hon kommit fram vid de här laget. Eller ett bråk som eskalerat på fyllan med samma utgång.
Citera
2025-12-28, 09:17
Medlem
Himlahopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr
Ingen som tänker på att en oerhört känd Youtuber bor i rönninge? MagmysMicke som har mycket fantasier om kniv på mage, box i mage, och konstiga årliga singel tävlingar där tjejer får chans att tävla om hans oskuld.

Får känslan av att han ändå inte är kapabel till att faktiskt ge sig på någon, och sedan hålla henne borta eller gömma henne
Citera
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firy
Hon var på väg hem till sina föräldrar som bor några minuter från stationen enligt en nära vän till familjen.

Detta är det märkligaste i försvinnandet, tycker jag. Har hon gått av tåget och försvinner i närheten av den både rimligtvis någon av de andra som gått av tåget sett någonting.

Att hon försvinner just när hon är på tillfälligt besök i Stockholm är också något som känns lite slumpmässigt.

Angående att MGM skrivit i trådar, så finns det otaliga exempel på det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hmm men är insta verkligen så detaljrik som snap?
I princip alla som jag haft på snap har haft på den dag som natt.

My bad, instas funktion är nog bara en platsdelning utan att följa steg för steg.
Citera
2025-12-28, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hmm men är insta verkligen så detaljrik som snap?
I princip alla som jag haft på snap har haft på den dag som natt.
Jag vet inte. Snapkarta har nästan alla unga vuxna påslagen. Så om hon har haft en stalker har han förmodligen följt henne där. Hon har ett Snapchatkonto i alla fall.

Men jag tror som du att det är ett överfall och att mannen har väntat någonstans och haft bilen i närheten av platsen.

Finns det någon skymd plats man kan ställa bilen på intill stationen?
Citera
2025-12-28, 09:19
Medlem
Läst lite alla möjliga tidningar nu på morgonen för att kolla om något hänt under natten osv. Och inget har hänt, spärrade av ett område igår kväll och de är väl allt. Men det är ju så dom jobbar så inga konstigheter.

Kollade på ett gammalt avsnitt av Veckans Brott igår där dom besökte NFC i Linköping. Och där berättade en tekniker att när dom söker en försvunnen person och kör skallgångskedjor. Så stannar dom upp vid varje liten sak dom hittar, det kan vara allt möjligt. Sen när dom är klara så kan dom ha hittat flera hundra saker, där kanske bara två saker är av intresse. Så varje gång dom spärrar av någonstans så ska man ta det med en nypa salt innan det kommer fram något intressant i medierna.

Såg också att en kvinna är försvunnen i Örebro, gäller att inte blanda ihop dessa två fall nu då.

Annars så står jag fast vid det jag tror om detta, och det har inte kommit fram något nytt, då finns ingen anledning att ändra sig. Men jag tror inte att hon begått självmord, jag tror inte att någon har slagit henne medvetslös och släpat iväg henne, då hade hon hittats ganska direkt, oavsett tidpunkt så vill du inte släpa på en person, det kan komma folk när som helst vid en station.

Tror inte heller så mkt på att att någon förföljt henne och gett sig på henne längre bort, då hade hon också hittats vid detta laget. Sen hade hon inte jätte långt hem heller.

Jag står fast vid att något hände vid stationen, hon åkte med någon, och planen var att hon skulle få skjuts hem. Men så blev de inte av någon anledning. Men att dom ska hitta henne i närområdet kan dom glömma, hon är längre bort, inte jätte långt bort. Men utanför sökområdet.

Men de vi kan vara överens om är att det är fler frågor än svar, får hoppas på ett genombrott idag annars ser de tyvärr väldigt kört ut att hitta henne vid liv (ja, jag lever alltid på hoppet)
Citera
2025-12-28, 09:20
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Ja det eller övat på göra det, eller ha en skåpbil.
Citera
2025-12-28, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Som sagt inte svårt. Bilen kör förbi den som går längs vägen, stannar längre fram går ut låtsas kolla däcket eller liknande sen överfaller från sidan eller bakifrån och drar in i bilen. Jag tror dock hon kände GM som stannade bredvid henne.

Hör vad du säger, men känns som många verkar vilja att de ska va något unikt. Vilket de inte känns som de är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in