Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Hur skulle facit ha blivit annorlunda då på vilket sätt, tänker du?

Hon kunde väl lika gärna ha blivit våldtagen och mördad efter de där 2 procenten?

Men där går din gräns. 2 % batteriladdning.
Det hade hon kunnat bli oavsett. Men om hon inte hade hört av sig som hon hade lovat när hon kom hem hade jag ju anat oråd, eftersom jag vet att ingen av mina vänner skulle utsätta någon annan för oro på det sättet. Till slut hade polisen kallats in. Förmodligen mycket tidigare än om hon inte hade haft kontakt med någon på vägen hem.
Citera
2025-12-28, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1rgehgberhterfsgsq
Inget med detta är "jättevanligt", varför tror du att det är ett sånt jävla liv? Skicka bild på guldmedaljen.

Det är alltid ett rejält pådrag när det gäller yngre personer som försvinner utan en vettig förklaring… inga konstigheter med det. . Ett stort grattis till dig smartass.. Du tog precis guldmedaljen så vad yrar du i?
Citera
2025-12-28, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Har med 98% sannolikhet hittat GM OSK*R KOPO*N

HAN skriver att han är oskuld och har psykos och verkar varit i rönninge senaste dagarna
Har han någon koppling till My?
Citera
2025-12-28, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuljultomte
Det är alltid ett rejält pådrag när det gäller yngre personer som försvinner utan en vettig förklaring… inga konstigheter med det. . Ett stort grattis till dig smartass.. Du tog precis guldmedaljen så vad yrar du i?
Du påstår att man kan utesluta en för offret främmande gärningsman med bil för att det är ovanligt. Om du inte förstår hur dumt det låter är det nog kört för dig kompis.
Citera
2025-12-28, 06:07
Medlem
Citat:
Går igenom alla hennes vänner och följare och de extrema intresserade utav fallet
Vad tror du om Den*zr*ge? Följer henne på Instagram, verkar ha anmälts för massvis sexualbrott mot både vuxna och barn, suttit i arresten för förberedelse till mord på sitt ex och jag ser att han är dömd för något, men jag har inte laddat ner domen.
Citat:
Ursprungligen postat av bacio
En flicka i skolåldern utsattes för kidnappningsförsök 08 på Gubbängsfältet för ett tag sedan. Hon undkom av att en rådig man såg flickans obehag. Allt är möjligt i dessa tider.
Han har en tråd där hans brottslighet diskuteras som sista sidorna
(FB) Nytt stjärnskott på Youtubehimlen! Deniz Rage

Kan någon ta ut hans domar och ladda upp?
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2025-12-28 kl. 06:36.
Citera
2025-12-28, 06:08
Medlem
Citat:

HAN skriver att han är oskuld och har psykos och verkar varit i rönninge senaste dagarna

Vad står * för?
Citera
2025-12-28, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1rgehgberhterfsgsq
Du påstår att man kan utesluta en för offret främmande gärningsman med bil för att det är ovanligt. Om du inte förstår hur dumt det låter är det nog kört för dig kompis.

Jag påstår absolut inte att det går att utesluta. Tror dock inte att så är fallet eftersom det är väldigt ovanligt. Hur många fall har du hört talas om där gärningsmannen helt okänd sen tidigare helt random kidnappar någon i en bil i Sverige?
Citera
2025-12-28, 06:33
Medlem
colis avatar
Citat:
Jag påstår absolut inte att det går att utesluta. Tror dock inte att så är fallet eftersom det är väldigt ovanligt. Hur många fall har du hört talas om där gärningsmannen helt okänd sen tidigare helt random kidnappar någon i en bil i Sverige?

Kidnappade och bortförda av för offret okänd GM i bil : Engla, Helen i Mariestad, Emilie Mangs(Danmark), Helen i Högsby och rätt många fler fall med liftande offer och svarttaxi där offren överlevt under åren.

Hade My överfallits av någon utan bil, hade hon rimligen varit återfunnen runt stationen eller vid gångsträckan hem idag.
Hade hon haft en känd stalker efter sig hade polisen sannolikt redan gripit eller efterlyst denne.

Därför mest troligt att det handlar om en okänd GM med bil som inte skjuter eller slår ihjäl och dödar henne runt stationen - utan just kidnappar och tar med henne i bil.
Citera
2025-12-28, 06:34
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Håller med om att han passar profilen och är helt galen men hur har han koppling till My?
Citera
2025-12-28, 06:36
Medlem
Citat:

Jag håller med om att det är väldigt ovanligt, men min poäng är att hela situationen är väldigt ovanlig, att bli bortförd av en stalker likaså.
Citera
2025-12-28, 06:36
Medlem
PoorDandelions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Vad tror du om Den*zr*ge? Följer henne på Instagram, verkar ha misstänkts för flera sexualbrott, suttit i arresten för förberedelse till mord på sitt ex och är dömd för något, jag tror det innefattar våldtäkt på flera olika barn.

Kan någon få fram hans domar?

Han har en tråd
(FB) Nytt stjärnskott på Youtubehimlen! Deniz Rage

Kikade i tråden du länkade. Där verkar det öppet att Flashbackanvändaren Malmens1 är denna Deniz Rage (inte doxxning utan Deniz / Malmens1 tilltalas som Deniz TROR JAG?

Malmens1 har ju varit rätt aktiv i denna tråd.. lite suspekt?
Citera
2025-12-28, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Håller med, något liknande hände mig och då var det runt nollan. Jag hade ca 20% och trodde jag skulle klara mig hem men som du säger så drog det batteri att bara ta ur den ur fickan. Det var ett gammalt batteri, typ två år.

Någon skrev tidigare i tråden att polisens tekniker kan se hur mobilen dog. Slut på batteri eller om någon stängde av en normalt o.s.v. Om de nu hittar den...

Ja vid slut ström/manuell avstängning säger mobilen "hej då" till nätet, de sker inte om den hamnar under vatten eller krossas har jag läst vid annat försvinnande där detta förklarades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in