Du har svängt rejält idag! Imponerande att följa alla inlägg faktiskt.
Du var ju så säker på att hon ”håller sig gömd frivilligt”
Inte Pappaskebab?! En flicka i skolåldern utsattes för kidnappningsförsök 08 på Gubbängsfältet för ett tag sedan. Hon undkom av att en rådig man såg flickans obehag. Allt är möjligt i dessa tider.
Okej jag har följt ärendet innan det gick ut i media, här är vad som mest troligen ligger närmast sanningen, My (Försvunna Kvinnan) måste ha varit på tåget från södertälje hållet mot stockholm och som sagt klivit av i rönninge, tar hon en genväg vid stationen mot skolan nej? Det är super läskigt jag har bott där, hon måste ha beställt uber eller bolt, men jag tror hon håller sig gömd frivilligt, finns inte MÄN som hökar och väntar på offer 01:30 mot rönninge gymnasium och idrottsplats, de är vinter nu, såg även på hennes bilder att hon lider utav psykisk ohälsa och har ärr utifrån detta på armarna, jag tror hon valt att gå bort tyvärr
Citat:
Ursprungligen postat av bacio
Inte Pappaskebab?! En flicka i skolåldern utsattes för kidnappningsförsök 08 på Gubbängsfältet för ett tag sedan. Hon undkom av att en rådig man såg flickans obehag. Allt är möjligt i dessa tider.
Inte med den väldigt milda vintern som varit i Stockholmsområdet den senaste tiden. Inte en chans.
Min la av bara några veckor sedan utomhus och då var det inte minusgrader men kallt var det. Den gick ner en procent varje minut jag tog upp den ur fickan och använde den, så det är inte omöjligt.