2025-12-28, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Någon som kollat upp pappan, vad är han för någon? Har han domar på sig?
Pappan är någon slags tränings DJ.
Citera
2025-12-28, 01:45
Medlem
Det här var med största sannolikhet planerat. Förmodligen av någon eller några i hennes krets. Oddsen är för stora att något sånt ska ske precis dagar före hon åkt upp till Stockholm för att fira julen med familjen. Detta var planerat. Återstår att se om det är ett ex, ”vänner” elr dylikt som ligger bakom detta.
Citera
2025-12-28, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofiacallen
Asså tror knappast hon gått till Uttran, vi pratar 1H promenad typ. För att ta sig till uttran behöver du ta dig igenom Rönninge/Salem nästan hela vägen till Tumba. Det är en bit.

Du är medveten om att det finns en sjö som heter Uttran också? Du menar nog bostadsområdet Uttran som ligger en bit bort ja, sjön dock ligger väldigt nära deras hem.
Citera
2025-12-28, 01:48
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snylt-off
Intressant. Han lirar musik och är PT samtidigt då eller?
Citera
2025-12-28, 01:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av B4RR4845
De är ju i princip alltid inkopplade när det är försvunna/sök. Välkända och kompetenta.

De verkar vara enbart Stockholmsbaserade? Så vilka fall har de varit "inkopplade på" i framför allt Stockholm då, antar jag? Under 10 års tid?

Vem har t ex kopplat in dem på det här My-fallet? Polisen? Det tvivlar jag faktiskt på. Någon påstod tidigare i tråden att SAR och polisen hade spärrat av ett område runt idrottsplanen - ursäkta? Hur gick det till?

Har vi fått 2 polismyndigheter nu?
Citera
2025-12-28, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
De verkar vara enbart Stockholmsbaserade? Så vilka fall har de varit "inkopplade på" i framför allt Stockholm då, antar jag? Under 10 års tid?

Vem har t ex kopplat in dem på det här My-fallet? Polisen? Det tvivlar jag faktiskt på. Någon påstod tidigare i tråden att SAR och polisen hade spärrat av ett område runt idrottsplanen - ursäkta? Hur gick det till?

Har vi fått 2 polismyndigheter nu?

Skulle nog klassa dom som räddningstjänst och inte polismyndighet
Citera
2025-12-28, 01:57
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snylt-off

Evenemangs/sport DJ
@lallosport IG
Citera
2025-12-28, 01:59
Medlem
Steinarrs avatar
Tjejen är garanterat död och det känns helt klart som att någon antingen har planerat att döda just henne eller så har personen planerat att ta livet av någon denna natt och det råkade bli hon.
Citera
2025-12-28, 02:00
Medlem
Zeta9s avatar
Konstigt att inte Missing People har lagt ut en efterlysning. Brukar de inte göra det även om de inte själva är involverade i sökinsatsen eller ännu inte hunnit bli det?
Citera
2025-12-28, 02:01
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Evenemangs/sport DJ
@lallosport IG
Okej, tack.
Stackars pappa 😥. My God vilken svår tid familjen går igenom. Absolut horribelt!
Citera
2025-12-28, 02:01
Medlem
HoneyBoos avatar
Kan hon ha blivit påkörd? Så har föraren fått panik och tagit med henne? Hon kanske hade glömt reflex...
Citera
2025-12-28, 02:02
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeta9
Konstigt att inte Missing People har lagt ut en efterlysning. Brukar de inte göra det även om de inte själva är involverade i sökinsatsen eller ännu inte hunnit bli det?
Jag har har tänkt samma sak...beror det på att SAR är inkopplat? Är dom motstridiga på nåt sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in