2025-12-27, 23:39
Medlem
Är det inte lite sjukt att efter snart 1700 inlägg så är det inte en jäkel som sett henne tidigare under kvällen, varit på samma krog/pub/tåg/perrong/affär/kiosk/ställe eller ens vet något matnyttigt?
Citera
Medlem
Vart är en bra plats ute vid Mölle? Vatten eller land?
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godisensliv
Vilka bilder och var kommer info om att hon skrivit ses snart?
Du. Det är 136 sidor i denna tråd. Jag har följt hela. Jag orkar verkligen inte försöka leta fram det till en som dyker upp som gubben i lådan
Citera
Medlem
En anhörig till familjen har delat en bild på henne och någon frågar var man bör leta, då har hon svarat ”Gärna i Nytorp med omnejd ❤️❤️❤️”

Säger det nåt?
Citera
2025-12-27, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Jag hittade en bild på henne med ärr på armarna. Hon må ha lidit av någon slags psykisk ohälsa, men inte fanken har hon tagit sitt eget liv. Man skriver inte "ses snart" när tåget kommit fram. Man slänger inte heller sina tillhörigheter i ett dike. Näe, nåt har hänt utan tvekan.
Hoppas bara hon är välbehållen 😔!!!
Vilken bild?
Vem har hon skrivit till? Var kommer den infon ifrån?
Citera
2025-12-27, 23:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsoppa
Det är troligen m* t*rnbl*m
Y, Ö, O

Hemmahörande i Lund

Malmö
Citera
2025-12-27, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Flicka?
Det är väl en kvinna som är 25 år gammal?
Är du en utlänning?

Absolut inte men även om jag skulle vara det så vad har det med saken att göra?
Jag kan skriva kvinna ifall det provocerar dig så mycket
Vad vet vi om kvinnan? Var hon ute och festade i centrala Stockholm?

Låt oss bolla tankar och idéer ihop. Inte hacka på varandra.
Citera
2025-12-27, 23:41
Medlem
Att de ''arbetar intensivt'' men har fortfarande inte ens lagt ut en bild på henne till allmänheten, kan de betyda att dom är på spåren av en misstänkt GM?
Citera
2025-12-27, 23:42
Medlem
B4RR4845s avatar
Precis varför Polisen inte går ut med mer heller, de vet att de kommer drunkna i hjärndöda tips från folk som bor 750 mil från brottsplatsen!

Citat:
Ursprungligen postat av ronny.von.pepper
Är det inte lite sjukt att efter snart 1700 inlägg så är det inte en jäkel som sett henne tidigare under kvällen, varit på samma krog/pub/tåg/perrong/affär/kiosk/ställe eller ens vet något matnyttigt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1nio9fem
En anhörig till familjen har delat en bild på henne och någon frågar var man bör leta, då har hon svarat ”Gärna i Nytorp med omnejd ❤️❤️❤️”

Säger det nåt?

Nytorp. Där helikoptern snurrade runt 1-2 i natt. Varför där?
Citera
Medlem
Citat:

Säger det nåt?

Nytorpsvägen, men känns verkligen långsökt med tanke på att hon setts vid stationen, kanske hon varit hos någon tidigare där? Någon hon känner som bor där? Ingen aning.
Citera
2025-12-27, 23:44
Medlem
Citat:

Säger det nåt?
Nytorp är ett villaområde i rönninge. Det finns en busshållplats, inte långt därifrån där buss 725 går om det har någon betydelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in