2025-12-26, 17:42
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Att skjuta skarpt mot en misstänkt istället för att använda elpistol är ren inkompetens. Hon bör inte bara stängas av hon ska åtalas. Lagen gäller även poliser.

Du har aldig stått öga mot öga men en knarkpåverkad individ med en kniv i högsta hugg och i förmodad psykos. Det går ju inte så bra om inte tazern tar... Det kan ju sluta med att du får en kniv och avlider på plats som polis.Du talar för döva öron, du och Jerzy Sarnecki kan ju bilda en judisk klubb ihop där ni fördömer poliser som stoppar kriminella, brottstraff för kriminella, och publicerande av uppgifter av brottslingar för allmän beskådan!
Citera
2025-12-26, 17:42
Medlem
Tog en bild genom fönstret med. Vad jag snabbt kunnat se på tv4 så verkar färgen stämma överens.

https://imgur.com/a/hGcM7KW

Så nu åker jag tillbaka. Kan inte stå här hela natten och hoppas på en kod. Sorry guys
Citera
2025-12-26, 17:43
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickyBalboa
Polisen ska ha medalj.

För att det inte blir en rättegång och fup?
Citera
2025-12-26, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Förstår att det kanske är skitjobbigt, .En du kan inte tänka dig att eventuellt vänta tills det kommer nån och smita in? Det är ju ett alternativ

Hade det varit mer liv aå hade jag gjort det. Men. Dessvärre så är det väldigt öde här ute. Kasta upp en bild från det man kunde se i trappen här --> https://imgur.com/a/hGcM7KW
Citera
2025-12-26, 17:45
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argjavelskold
Vad jag minns är pappan inte biologisk & ganska märklig, har aldrig stått skriven där vad jag minns men de kan ju ha tagit slut såklart. Mamman kom från Colombia med storebror Gl*yson (annat efternamn), osäker om lillebror (MGM) var född då.

Mamman är oerhört märklig och inte tagit hand om sina barn, skulle tro att det finns psykisk ohälsa där. Storebror kan bli väldigt stökig på fyllan och har haft psykoser förut på fyllan därav gjort sig en del ovänner i stan, kanske är även lillebror likadan. Vet att det varit struligt.
Hur relationen varit till mamman tycker jag är mest intressant här. Hur påverkade det hans relationer med motsatta könet?
Är de 3 syskon (storebror, FL & lillasyster i Gbg)?
Citera
2025-12-26, 17:46
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkish90
Tog en bild genom fönstret med. Vad jag snabbt kunnat se på tv4 så verkar färgen stämma överens.

https://imgur.com/a/hGcM7KW

Så nu åker jag tillbaka. Kan inte stå här hela natten och hoppas på en kod. Sorry guys

Nä det är klart bra krigat iaf, när polisen inte gör sitt får vi ta vid! Du såg inte avspärrningar någonstans eller minsta tecken på att polis varit på plats? Du får du ta dig en välbehövlig stänkare!
Citera
2025-12-26, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Finns kanske inget vettigt motiv vilket inte är helt ovanligt.
Nu kanske du börjar tro på polisens utsaga om att det inte finns någon koppling mellan GM och BO?

Verkar ju som du hade helt åt helvete fel igår men fredade dig med ad hominen och påhittade motiv som en rabiat imbecill.

Det tror jag inte. Ge det ett par dagar, så ska du nog se att det löser sig
Citera
2025-12-26, 17:47
Medlem
Den som blev skjuten av Polisen igår är : Fern*ndo L*ra

Case Closed, ni kan sluta leta portkoder osv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkish90
Nån borde väl kunna nån kod?

Med kodbricka syftar han nog på tagg som du blippar för att öppna dörren, Bodenbo har börjat med det på många (om inte alla) av sina lägenheter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Nä det är klart bra krigat iaf, när polisen inte gör sitt får vi ta vid! Du såg inte avspärrningar någonstans eller minsta tecken på att polis varit på plats? Du får du ta dig en välbehövlig stänkare!

Inga tecken tyvärr.. det är väldigt öde. Kan ta lite mer bilder så får man se. Folk vågar ju inte spotta ur sig koden
Citera
2025-12-26, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jo det gör det. Men det är din demokratiska rättighet och även i linje med Flashbacks regler att lyfta fram möjligheten att dådet var terrormotiverat.

Kan tillägga i sammanhanget att jag fått fler detaljer om dådet, skadorna och motiv i PM. Samme användare som PM:ade mig namnet, och det visade sig ju vara rätt. Så antagligen stämmer också dessa uppgifter.

Dags att berätta om motivet, namn och etnicitet då ! Sluta håll detta hemligt. Polisen borde lägga ut namn och bild på mördarem
Citera
2025-12-26, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Är det din kristallkula som säger det här?

Nej, men folk som kände honom. Flera stycken dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in