Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Det finns redan en gräns som ligger på 15 år. Den har fungerat bra i alla år.
Den har fungerat jättebra i alla år, folk följer denna lagen, respekterar den. Ända tills den där jävla Sara började med dumpen av sina feministiska surkärring anledningar bara för att hennes egna sexuella värde är mer eller mindre noll.
Innan sociala medier & Hollywood var det ingen som klagade. Nu vill de att vi ska vara som en enda delstat i USA, Kalifornien där de råkar spela in filmer. Vilket sammanträffande eller hur? Vi har blivit så manipulerade att vi vill att verkligheten ska vara som det är på film.
Skulle lagen ändras till 18 eller att dom sätter gränser hur gammal någon får vara med, så tror jag att den nya lagen inte kommer att respekteras mer. Bittra sura kärringar som sitter i politiken, tror att männen ska lyda & följa nya lagen. Att de ska bli avskräckta att hålla sig borta.
Tror ni på det på fullaste allvar? Jag har en annan teori faktiskt att bli det en ny lag som baseras på åldersskillnader eller en strikt 18 årsgräns. Så tror jag att många kommer vara villiga att ta risken med någon även under 15. Just nu så respekterar de flesta lagen för de tycker att den är rimlig, vänta i alla fall tills den dagen. Ska man sitta inne för detta typ av brott så kan man lika gärna skita i om hon är 13 eller 17.
Så blir det när man försöker göra ett samhälle som baseras på regler som härstammar ifrån moral, hat, frustration, desperation, många åldersister är också involverade.