2025-12-26, 04:38
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ska med - inte samma sak - som har följt med/ÄR med

Ingen lögn alls. Prova be någon hjälpa dig med svenskan.
Att Julia gör allt för att umgängessabotera så länge Jocke betalar vet vi ju sen länge.

Kan ingen av er svenska?

Han var väldigt självsäker i det att ungen skulle med till fjällen. Men du som inte har Instagram har ju missat det, tydligt det. O nej, jag kan inte printa hans storys.
Citera
2025-12-26, 04:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Han var väldigt självsäker i det att ungen skulle med till fjällen. Men du som inte har Instagram har ju missat det, tydligt det. O nej, jag kan inte printa hans storys.
Dina tolkningar ger jag inte mycket för. Dessutom borde han ha kunnat vara "självsäker" - det är bara sjuka människor som Julia och liknande som sätter en ära i att umgängessabotera och skapa otrygghet .. främst för barnet.
Men hej, allt för Jåckiboi och pengar.
Citera
2025-12-26, 05:14
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Dina tolkningar ger jag inte mycket för. Dessutom borde han ha kunnat vara "självsäker" - det är bara sjuka människor som Julia och liknande som sätter en ära i att umgängessabotera och skapa otrygghet .. främst för barnet.

Hur tolkar du det när han skrev att ungen ska med till fjällen?
Citera
2025-12-26, 08:22
Medlem
Citat:
Ska med - inte samma sak - som har följt med/ÄR med

Ingen lögn alls. Prova be någon hjälpa dig med svenskan.
Att Julia gör allt för att umgängessabotera så länge Jocke betalar vet vi ju sen länge.

Kan ingen av er svenska?

Nu tolkar du ju dvs du säger det finns stöd för det du säger men det står ju inte så… hur ska du ha det ? Finns ju inte stöd för Joakims bok men i det du påstår säger du dig ha stöd… nu tycker jag det är märkligt men då är vi eniga om att Joakim har stöd och rätt i sin historia ?
Kul att även du Micro inser sanningen
Citera
2025-12-26, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Bosse missade mycket. Sektensnacket missade han dock inte. Det var ett himla tjatande om det. Det snacket hade lagt sig. Om det fortfarande florerade snack om det är det nog mer lokalt.
Man skulle nästan kunna tro att Bosse har en personlig anledning att snacka sekt.

Kan ju vara så Bosse och svärmor kräfta träffade varandra där . Knytknullkalas verkar ju höra sekter till se bara på Knutby
Citera
2025-12-26, 08:54
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Är det idag du kan visa något slags bevis på att Julia verkligen gör detta och att det inte finns anledning att flickan inte får vara där Linnea är?

Ungängessaboterade hon vore det väl konstigt att hon lät Kräftan träffa flickan alls och låter flickan prata i telefonen med honom?
Citera
2025-12-26, 08:58
Medlem
Dags att åka hem snart va? Jag tänker på anmälningsplikten..
Underbart är kort.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-12-26 kl. 09:00.
Citera
2025-12-26, 09:28
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Dags att åka hem snart va? Jag tänker på anmälningsplikten..
Underbart är kort.

Väldigt dålig uppdatering på sociala medier igår. Blev det snöstorm tro?
Citera
2025-12-26, 10:50
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Kan ju vara så Bosse och svärmor kräfta träffade varandra där . Knytknullkalas verkar ju höra sekter till se bara på Knutby

Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Deras föräldrar kanske röt i till dom att chilla från mobilerna en stund? Dom verkar ju vara som jättebebisar båda 2
Citera
2025-12-26, 10:53
Medlem
Ser fram emot att se om förundersökningen för brotten begångna under 2025 också kommer leda till åtal…. Får en känsla av att Linnea åker med på det bananskalet också
Citera
2025-12-26, 11:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Ser fram emot att se om förundersökningen för brotten begångna under 2025 också kommer leda till åtal…. Får en känsla av att Linnea åker med på det bananskalet också
Det är nog så låga odds på det att man skulle bli betalningsskyldig om det gick att spela på det hos Betsson.
Citera
2025-12-26, 12:05
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Troligen snömos i deras arma huvuden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in