2025-12-26, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
"Hemmahörande i Boden" kan ju betyda nästan allt från att han var född och uppvuxen där till att han har bott där i ett halvår. Det enda det betyder är att GM inte var på tillfälligt besök i Boden.

Den T.M.E som bor i Luleå borde i vilket fall då kunna uteslutas med tanke på din sista mening? Även om han möjligen var född och uppvuxen i Boden så blir det ett tillfälligt besök i.o.m att han bor i Luleå. Tänker jag fel?
Citera
2025-12-26, 09:29
Medlem
Polisen väcker inga åtal, det är åklagare som gör! I sådana här fall, brukar man genomföra en förundersökning och sen lägga ner fallet
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Kommer polisen väcka åtal fastän GM är avliden ?
Citera
2025-12-26, 09:31
Medlem
Kavus avatar
Kan nån vara snäll och komma med en snabb uppdatering? Orkar inte läsa ikapp 80 sidor
Citera
2025-12-26, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Man kan sitta på SiS och Rättpsyk vid 20-21 års ålder med

Finns bara ett SiS hem i Boden, enbart för flickor.
Citera
2025-12-26, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Den T.M.E som bor i Luleå borde i vilket fall då kunna uteslutas med tanke på din sista mening? Även om han möjligen var född och uppvuxen i Boden så blir det ett tillfälligt besök i.o.m att han bor i Luleå. Tänker jag fel?
Han är inte i Sverige ens!!
Citera
2025-12-26, 09:34
Medlem
Troligtvis hade hon hyrt ut ett rum i huset åt honom och.skulle vräka honom och då ville han inte flytta....då fick han totalt hjärnsläpp
Citera
2025-12-26, 09:34
Medlem
Citat:

Född och uppväxt i Luleå. Sluta droppa namn utan någon som helst bekräftelse.
Citera
2025-12-26, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Ja det är ju inte omöjligt iofs. GM är ju dömd sedan tidigare dessutom.

Nån borde väl känna till en person som satt eld på husvagnar och hotat att knivhugga sin flickvän?
Jo jag!!
Men han är utomlands.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Troligtvis hade hon hyrt ut ett rum i huset åt honom och.skulle vräka honom och då ville han inte flytta....då fick han totalt hjärnsläpp

Om det vore en hyresgäst hade kopplingen varit solklar från början.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argjavelskold
Finns bara ett SiS hem i Boden, enbart för flickor.

Det är väl det i Sävast och jag har för mig att det skulle läggas ner eller om det var hot om det.
Citera
2025-12-26, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92

Va? Asså har du läst något om fallet överhuvudtaget?
Citera
2025-12-26, 09:37
Medlem
Citat:
Det är väl det i Sävast och jag har för mig att det skulle läggas ner eller om det var hot om det.

Korrekt. Har öppnat upp igen med ny ägare. Men är helt inte relevant alls i detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in