Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Var har han sökt vård?

Nu är vi tillbaka vid "Kenya-frågan" igen, du kräver detaljer som är irrelevanta för sakfrågan för att slippa svara på kritiken om en unken människosyn. Jag har sagt det som behöver sägas och kommer återigen inte att lägga tid på att agera söktjänst åt dig.
Citera
2025-12-25, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Nu är vi tillbaka vid "Kenya-frågan" igen, du kräver detaljer som är irrelevanta för sakfrågan för att slippa svara på kritiken om en unken människosyn. Jag har sagt det som behöver sägas och kommer återigen inte att lägga tid på att agera söktjänst åt dig.
Jag har ingen aning om hur unken människosyn MånsPetter har, däremot är det uppenbart att du inte kan styrka vare sig ditt påstående om att han varit med stiftelsen till Kenya eller att han har sökt vård. Så det var bara något du hittade på.
Citera
2025-12-25, 21:52
Medlem
Citat:
Hur vet du att han var i Kenya?
Tyvärr, du står på min lista över stygga barn och får inga presenter av mig. Fråga dina kompisar, de har berättat de värsta historierna om vad han förmodligen skulle göra på plats i Kenya. Kanske kan de berätta för DIG varifrån de har fått sina uppgifter. Eller sök själv.

Men naturligtvis vill du bara avleda uppmärksamheten från det faktum att nära kollegor skriftligen har nämnt att MZ har fått hjälp. Och det är det enda som borde räknas här. Och som redan nämnts är ytterligare privata detaljer inte något som angår allmänheten.

Särskilt inte personer som du. Varför vill du veta var han har fått hjälp? Behöver du kanske också protokollen från de senaste tio mötena för att tro att det är så? Men nej, det skulle nog inte räcka heller, du kan helt enkelt inte sluta, oavsett vad som läggs fram. Det visar ni alla, åter och återigen. Denna tråd kommer inte att dö ut. Ni är alldeles för angelägna om att ge MZ ett dåligt rykte för det.
Citera
2025-12-25, 21:55
Medlem
Citat:
Jag har ingen aning om hur unken människosyn MånsPetter har, däremot är det uppenbart att du inte kan styrka vare sig ditt påstående om att han varit med stiftelsen till Kenya eller att han har sökt vård. Så det var bara något du hittade på.

Det är fascinerande att du väljer att spela okunnig om händelser som varit omskrivna i varenda tidning under året, bara för att slippa svara på kritiken om en unken människosyn. Jag tänker inte sitta och länka till allmänt kända nyheter bara för att du har fastnat i en loop. Som sagt, jag är klar här, du får gärna fortsätta prata med dig själv om du vill.
Citera
2025-12-25, 22:08
Medlem
Ni tillbringar er tid i tråden med att hitta på nyheter om hur aktiv MånsPetter är i stiftelsen och vilken missbruksvård han genomgår. Ni till och med ljuger att det finns belägg för detta. Men ni kan inte visa någonting som stödjer era påhitt.

Vilka tio möten skulle det finnas ”protokoll” från, Anonyma Narkomaner eller? Går han en 12-stegsbehandling alltså?

Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Tyvärr, du står på min lista över stygga barn och får inga presenter av mig. Fråga dina kompisar, de har berättat de värsta historierna om vad han förmodligen skulle göra på plats i Kenya. Kanske kan de berätta för DIG varifrån de har fått sina uppgifter. Eller sök själv.

Men naturligtvis vill du bara avleda uppmärksamheten från det faktum att nära kollegor skriftligen har nämnt att MZ har fått hjälp. Och det är det enda som borde räknas här. Och som redan nämnts är ytterligare privata detaljer inte något som angår allmänheten.

Särskilt inte personer som du. Varför vill du veta var han har fått hjälp? Behöver du kanske också protokollen från de senaste tio mötena för att tro att det är så? Men nej, det skulle nog inte räcka heller, du kan helt enkelt inte sluta, oavsett vad som läggs fram. Det visar ni alla, åter och återigen. Denna tråd kommer inte att dö ut. Ni är alldeles för angelägna om att ge MZ ett dåligt rykte för det.

Citat:
Det är fascinerande att du väljer att spela okunnig om händelser som varit omskrivna i varenda tidning under året, bara för att slippa svara på kritiken om en unken människosyn. Jag tänker inte sitta och länka till allmänt kända nyheter bara för att du har fastnat i en loop. Som sagt, jag är klar här, du får gärna fortsätta prata med dig själv om du vill.
Citera
2025-12-25, 22:17
Medlem
Citat:
Ni tillbringar er tid i tråden med att hitta på nyheter om hur aktiv MånsPetter är i stiftelsen och vilken missbruksvård han genomgår. Ni till och med ljuger att det finns belägg för detta. Men ni kan inte visa någonting som stödjer era påhitt.

Vilka tio möten skulle det finnas ”protokoll” från, Anonyma Narkomaner eller? Går han en 12-stegsbehandling alltså?

Det är nästan komiskt hur du kämpar för att låtsas att allmänt kända händelser från 2025 är "påhitt", bara för att du inte får länkarna serverade på ett silverfat. Vi har redan förklarat varför vi inte tänker mata ditt trolleri mer. Att du nu även börjar förlöjliga missbruksvård säger mer om din karaktär än om oss eller MZ. Fortsätt du att ropa efter källor i ett tomt rum, vi andra går vidare nu.
Citera
2025-12-25, 22:26
Medlem
Citat:
Det är nästan komiskt hur du kämpar för att låtsas att allmänt kända händelser från 2025 är "påhitt", bara för att du inte får länkarna serverade på ett silverfat. Vi har redan förklarat varför vi inte tänker mata ditt trolleri mer. Att du nu även börjar förlöjliga missbruksvård säger mer om din karaktär än om oss eller MZ. Fortsätt du att ropa efter källor i ett tomt rum, vi andra går vidare nu.
Påstår även du att han går 12-stegsbehandling på Anonyma Narkomaner? Du får gärna förtydliga på vilket sätt du upplever att jag har förlöjligat missbruksvård.

Jag har förstått att ni saknar källor till era påståenden. Den diskussionen är avslutad.
Citera
2025-12-25, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Betydligt värre med missbrukare som sviker hela sin familj och som därefter hävdar att det är mammans fel. Så agerar bara en ansvarslös egocentrisk looser.

Det där är ett klassiskt skolboksexempel på whataboutism. Att du försöker rättfärdiga dina personangrepp på andra skribenter genom att moralisera över en kändis livsförändringar ändrar inte faktumet att du saknar argument i sakfrågan. Tack för att du så tydligt bevisade min poäng.
Citera
2025-12-25, 22:54
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax

Du ljuger ju om du säger att han var i Kenya. Det var Lazydell som såg hans instagraminlägg i september och tolkade det fritt som att han var i Kenya och du köpte det med hull o hår såklart. Eller du "tolkade" det säkert på samma sätt för det gynnade dig, precis som det gjorde för Lazydell.
Citera
2025-12-25, 22:56
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Han var inte i Kenya och några bevis på att han går på rehab existerar inte.
Citera
2025-12-25, 22:58
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Det där är ett klassiskt skolboksexempel på whataboutism. Att du försöker rättfärdiga dina personangrepp på andra skribenter genom att moralisera över en kändis livsförändringar ändrar inte faktumet att du saknar argument i sakfrågan. Tack för att du så tydligt bevisade min poäng.

Detta är en skvallertråd om MånsPetter och många undrar om han har sjukdomsinsikt. Inget tyder på att han genomgått evidensbaserad missbruksbehandling. Återfallsrisken är då skyhög. Så länge inget framkommer om detta är det väldigt klokt att hålla barnen på avstånd från Måns vilket nu sker. Umgängesrätten finns men att skilsmässan drar ut på tiden talar inte till MånsPetters fördel. Vi får se om 2026 blir bättre än 2025 för MånsPetter. Mycket tyder på att inget nytt har hänt och att MånsPetters frånvaro från offentligheten fortsätter. Nu tar jag paus från denna ointressanta tråd om en perifer artist som vägrar inse verkligheten
Citera
2025-12-25, 23:22
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Han var inte i Kenya och några bevis på att han går på rehab existerar inte.

Vad skulle Måns Petter Albert gjort i Kenya, var han där via Z&B Foundation, men de tar väl inte ens i Mums med en tång numera!?

Ang serveringstillståndet som Båstads Kommun utfärdade är det ngn som vet ngt mer om det, hur det överhuvudtaget kunde beviljas med Mums Kokainhistorik!?
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2025-12-25 kl. 23:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in