Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2025-12-13, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flittra
Har du läst eller, pucko? Han är så jävla känslig och gnällig att jag inte orkar med honom.
Jahaja! Så här svarar man dig artigt och väldigt hjälpsamt, råd du hade fått betala en rejäl slant för att få professionellt och du svarar såhär? Han är inte problemet, det är du. Såhär är det inte normalt att vända, sluta bete dig så äckligt.

Agerar du såhär i en relation och dessutom kräver sex fem gånger dagligen, kommer han lämna dig. Det är varken friskt eller ett okej beteende. Du är inte frisk.
Citera
2025-12-13, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brette
Jahaja! Så här svarar man dig artigt och väldigt hjälpsamt, råd du hade fått betala en rejäl slant för att få professionellt och du svarar såhär? Han är inte problemet, det är du. Såhär är det inte normalt att vända, sluta bete dig så äckligt.

Agerar du såhär i en relation och dessutom kräver sex fem gånger dagligen, kommer han lämna dig. Det är varken friskt eller ett okej beteende. Du är inte frisk.
Nä, du svarade inte artigt utan oförskämt för du hade inte läst vad kag skrivit utan dragit egna könsnormativa fördomar som var helt irrelevanta.
Så att, lär dig läsa och ta till dig något som existerar utanför din begränsade förställningsvärld.
Citera
2025-12-15, 13:39
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flittra
Så, jag tänker att jag ska vara ond. Jag ska lägga upp en annons på vald sajt och sälja sex. Allt ska jag göra. Och med vigselringen på. Igen, hur ond är jag?

Du är inte ond, du är tråkig.
Dina trollningar är asfjantiga, särskild den där med hamstern.
Citera
2025-12-15, 22:27
Bannlyst
Med tanke på din diagnos tror jag att du är värre för din man än vad din man är. Men var glad att det inte är omvända roller. Manlig borderline = våldsamt
Citera
2025-12-19, 16:35
Medlem
Jag har tänkt säga att jag jobbar en dag under de närmaste veckorna och istället ta ledigt. Och åka till grannstaden och sälja sex.
Han vägrar ju ligga med mig och vill särskilt inte ha sådan sex som jag gillar. Att han inte gillar exakt samma är inte ett problem, men att han vägrar ligga överhuvudtaget gör mig arg.
Citera
2025-12-25, 22:13
Medlem
Fan. Jag har stämt träff med en man enligt tidigare planering och ser fram emot det.

Men jag fick så sjukt fin julklapp och ursäkt av min man på julafton. Jag känner mig nykär igen och vill inte vara taskig. Men samtidigt har jag ju verkligen en spännande plan. Och han kommer förtjäna det igen.
Citera
2025-12-25, 22:28
Medlem
Jaja, nog om dig nu. Alla som läser detta vet att du kommer att agera precis som ditt humör och ego dikterar eftersom du har EIPS. Inget att göra åt, liksom.

Jag vill höra din mans sida av historien nu.
Kan du inte be honom läsa tråden och ge sin sida av historien?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in