2025-12-25, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av argjavelskold
Hade fel på efternamnet så det har inget med saken att göra var bara en teori som jag skrev.

Jag såg det Nåväl, tillbaka på ruta 1 då
Citera
2025-12-25, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Another-Name
Duvvägen finns inte i Boden.
Vilken tråd?

Duvvägen är inte samma som Duvgatan
Senast redigerad av Essem 2025-12-25 kl. 16:29.
Citera
2025-12-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argjavelskold
Hade fel på efternamnet så det har inget med saken att göra var bara en teori som jag skrev.

Skriv gärna att det är en teori nästa gång. Nu uttalade du dig väldigt säkert om namn på en person skriven på en gata som inte ens finns 🤦‍♀️
Citera
2025-12-25, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Snarare att det är Travbanegatan 11 som ligger bortanför. Det huset ligger "tekniskt" utmed Duvgatan, men inom att det är i korsningen är adressen på Travbanegatan. Skriver på äldre helsvenskt par.
Från alla håll ses det huset vara inringat i avspärrningarna, förutom gatuspärren

Edit: Bild från båda hållen av avspärrningar
https://postimg.cc/zVtKLwrw

Hur säker är du?

Kan ju handla om rån eller nån son som är besviken på julklapparna? Händer mycket skit runt jul.
Citera
2025-12-25, 16:30
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Snarare att det är Travbanegatan 11 som ligger bortanför. Det huset ligger "tekniskt" utmed Duvgatan, men inom att det är i korsningen är adressen på Travbanegatan. Skriver på äldre helsvenskt par.
Från alla håll ses det huset vara inringat i avspärrningarna, förutom gatuspärren

Familj som har bjudit in något patrask till julmiddag som har fått psykos?
Citera
2025-12-25, 16:30
Avslutad
Citat:

Intressant spaning!

Någon som har något matnyttigt att komma med,som kan bekräfta?
Citera
2025-12-25, 16:32
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Intressant spaning!

Någon som har något matnyttigt att komma med,som kan bekräfta?

Annars har ju folk i tråden skrivit att det är Duvvägen 8 det gäller.
Citera
2025-12-25, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Hur säker är du?

Kan ju handla om rån eller nån son som är besviken på julklapparna? Händer mycket skit runt jul.

Vare sig mindre eller mer säker än man kan vara om man tittar på de två bilderna.
Huset i fråga är på bilderna inringat av spärrband mellan gata och trädgård på två sidor, och på en tredje sida mellan trädgård och grannen. Känns överdrivet för att vara Random hus i närheten av händelsen.

Citera
2025-12-25, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Annars har ju folk i tråden skrivit att det är Duvvägen 8 det gäller.

Jag har sett det, men det verkade inte heller vara riktigt bekräftat. Det här var en av få intressanta spaningar, nu är det väl bara att vänta och se om någon kan bekräfta om det är travbane 11 det rör sig om
Citera
2025-12-25, 16:40
Medlem
Min teori är att det är ett familjedrama som gått överstyr, därför att det är många skadade tycker jag att det låter som en familje/släktträff, vilket ju inte är ovanligt på julafton. Det kanske är ett ex har fått ett psykbryt av att ha blivit dumpad och gått dit (därför att han vet att gms ex alltid firar jul med familj/släkt.

Att det är stora avspärrningar tolkar jag på att gm kan ha rört sig fram och tillbaka och sedan gått mot och hotat polisen, därav sköt de honom.

Well, det är min teori iallafall.
Citera
2025-12-25, 16:42
Medlem
Seabeers avatar
Mitt stalltips är en julfest som har ballat ut totalt.
Citera
2025-12-25, 16:43
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Jag har sett det, men det verkade inte heller vara riktigt bekräftat. Det här var en av få intressanta spaningar, nu är det väl bara att vänta och se om någon kan bekräfta om det är travbane 11 det rör sig om

Polisbilen står utanför 8 så det är klart det är där. Annars skulle de stå utanför Travbane 11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in