Citat:
Vi har nu gått från "Trump är pedofil" till "Trump dränker spädbarn i Lake Michigan " till "någon har beställt Trump kondomer från en skämtshop".
Jag herreminskapare
https://americanhistory.si.edu/collections/object/nmah_1808927
Political satire condom, unopened in printed red cardboard packaging.
The package features a cartoon image of 2016 Republican presidential candidate Donald Trump. The text reads “I’m HUUUUGE!” which plays on Trump’s pattern of speech and use of catch phrases; the front of the package also reads, “Say it with a condom.”
The packaging was designed by Fishs Eddy, a housewares and novelty shop in New York City. On the reverse, “FISHS EDDY” appears again, along with a link to sayitwithacondom.com, where one can order custom condoms with topical sayings or designs.
Jag herreminskapare
https://americanhistory.si.edu/collections/object/nmah_1808927
Political satire condom, unopened in printed red cardboard packaging.
The package features a cartoon image of 2016 Republican presidential candidate Donald Trump. The text reads “I’m HUUUUGE!” which plays on Trump’s pattern of speech and use of catch phrases; the front of the package also reads, “Say it with a condom.”
The packaging was designed by Fishs Eddy, a housewares and novelty shop in New York City. On the reverse, “FISHS EDDY” appears again, along with a link to sayitwithacondom.com, where one can order custom condoms with topical sayings or designs.
Jag läste till att Epstein i det nya släppet syntes i en blid där det kunde spekuleras om det var ett ben på ett barn som satt i ett hörn av bilden. PEDOFIL var genast spåret av en enig världspress.
Och det var en vecka sedan snart. Jag tycker att det är mer fart i nyheterna om Palmemordet som svävade förbi ungefär samtidigt och lyckades vinna fast det var för 40 år sedan och utan at vi vet ett jävla skit mer än vilka som har ljugit mest än alla de andra lögnarna och sanningen???
Om den inte dök upp när han levde så är oddsen att den aldrig heller dyker upp från sin mörkläggning, vips bara från en dag till en annan. Clinton offrade sig för gänget som sagt. Britterna offrade sin sämsta prins.
Och det ironiska i det hela, är att det var just Trumps magarörelse som tvunget ville röra om i den förbjudna grytan. I USA så måste man hålla med folket i sina knasfrågor om man vill att de ge sin röst på en. Så han valde de två mist jobbiga frågorna trodde han. Epstein samt vaccinfrågan från rörelsen. Nu så skakar han av sig dammet från den konflikt som skulle uppstå av detta förr eller senare.
Och han har överlevt ett mordförsök med ett par centimeter förra året. Anhängarna anser på riktigt att det bevisar att gud utsett honom till en slags messias. Jag bryr mig inte om rätt eller fel och tar ställnings för eller mot. Jag skriver bara för att verkligheten är oftast lika overklig som filmerna på tv.
Men det syns bättre när man sammanfattar ren fakta, och ni andra som läser får tycka vad ni vill av allt. Jag undrar mest varför folk väljer sina ämnesfrågor de tillbringar all sin vakna tid att skriva om på nätet som just detta av allt här i världen.