Jag är själv en babbe (ateist sedan födseln) som snart bott här i 40 år och kan säga att det är rätt sorgligt att se svenskarna bli färre.
Jag var på gallerian igår för att hitta presenter och 90% av folket där var från mellanöstern. Varenda kvinna hade huckle på sig.
Jag kan inte uttala mig om svensk invandringspolitik men jag tycker att invandra borde maximalt utgöra 5-10% av en befolkning och vara blandad. När invandrare börjar gruppera med varandra har de blivit för många i en grupp.
Jag är assimilerad för att min grupp är väldigt få i Sverige (tror jag, har aldrig någonsin sett en annan berber).
Det betyder inte att jag vill se fler berber i Sverige. (Dock är jag bara halvberb).
Jag tycker det ska vara som det är. Att bara ta in fler kommer göra parallellsamhällen.
Men som sagt, jag är inte 100% svensk. Jag har ingen talan. Det är svenskarna som röstar för vad som ska hända.
Jag tycker bara att ett visst folkslag bara får vara i en begränsad mängd, sedan måste det ta stopp. Just nu fungerar det inte, jag vill bo i Sverige. Förorten har blivit Syrien, jag ser bara hucklen överallt. Vad fan är mångkultur egentligen när den enda kulturen jag ser är Islam och Indier som åker runt, tutar och levererar mat? Kan någon vänster förklara?
Som sagt det är åt helvete att så stort antal är invandrare. Om jag var helsvensk skulle jag vara riktigt ledsen