Citat:
Ursprungligen postat av
DinoRex
Jo absolut, jag skulle nog fundera på det för 9 miljoner kronor men jag har ju som sagt ingen koll. Så var intresserad av att höra från ngn som själv boxas hur man ser på skaderisken. Sen antar jag att det inte bara är pengarna utan att man får chansen att bli ett historiskt namn om man vinner.
Om du som helt otränad skulle överväga att gå in i ringen mot en koloss som joshua för 9 miljoner sek, så har du svaret där. Jake var förvisso näst intill chanslös, men han är definitivt tillräckligt bra för att kunna agera slagpåse för 92 miljoner dollar. Med det sagt så fick han käken avslagen, och då kom han undan väldigt lindrigt.
Sen är han omgiven av ”yes-men”. Någonstans trodde han i sin enfald att han hade en chans då joshua varit inaktiv i 15 månader och kom från en hyfsat brutal knockoutförlust. Jake pauls rullande boxningscirkus är kantad av gamar och hyenor.. Det dröjer inte innan han utmanar nån avdankad mma 40-plussare som han kan dingla en säck dollarsedlar framför mot att denne lägger sig..