Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-21, 17:14
Avstängd
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag har boxats i 15 år och inom tungvikt, har mätt upp mina slag och hårdaste landade på 475 kg. En sådan som Anthony ligger säkert på 700-800 kg.
Jake Pauls låg på 700kg år 2024.
2025-12-21, 18:34
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Jo absolut, jag skulle nog fundera på det för 9 miljoner kronor men jag har ju som sagt ingen koll. Så var intresserad av att höra från ngn som själv boxas hur man ser på skaderisken. Sen antar jag att det inte bara är pengarna utan att man får chansen att bli ett historiskt namn om man vinner.

Om du som helt otränad skulle överväga att gå in i ringen mot en koloss som joshua för 9 miljoner sek, så har du svaret där. Jake var förvisso näst intill chanslös, men han är definitivt tillräckligt bra för att kunna agera slagpåse för 92 miljoner dollar. Med det sagt så fick han käken avslagen, och då kom han undan väldigt lindrigt.

Sen är han omgiven av ”yes-men”. Någonstans trodde han i sin enfald att han hade en chans då joshua varit inaktiv i 15 månader och kom från en hyfsat brutal knockoutförlust. Jake pauls rullande boxningscirkus är kantad av gamar och hyenor.. Det dröjer inte innan han utmanar nån avdankad mma 40-plussare som han kan dingla en säck dollarsedlar framför mot att denne lägger sig..
2025-12-21, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Tror ni Disneypojken kommer pensionera sig efter detta? Eller kommer han gå tillbaka till att slåss mot 60åringar igen för enkla pengar?

Jag tror inte han kommer våga boxa med riktig proffboxare i sin egen ålder igen.

En "reality" show där vanligt folk får chansen att nita honom skulle ge honom ännu mer pengar.
Kick My Rich Ass
2025-12-21, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Tror ni Disneypojken kommer pensionera sig efter detta? Eller kommer han gå tillbaka till att slåss mot 60åringar igen för enkla pengar?

Jag tror inte han kommer våga boxa med riktig proffboxare i sin egen ålder igen.

Varför skulle han pensionera sig han har ju visat att han kan boxas, 4års erfarenhet och slår nog de flesta proffs i sin viktklass, trots att de flesta haft 15 års försprång...han är inte så dålig som folk vill få det att låta som.

Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Om du som helt otränad skulle överväga att gå in i ringen mot en koloss som joshua för 9 miljoner sek, så har du svaret där. Jake var förvisso näst intill chanslös, men han är definitivt tillräckligt bra för att kunna agera slagpåse för 92 miljoner dollar. Med det sagt så fick han käken avslagen, och då kom han undan väldigt lindrigt.

Sen är han omgiven av ”yes-men”. Någonstans trodde han i sin enfald att han hade en chans då joshua varit inaktiv i 15 månader och kom från en hyfsat brutal knockoutförlust. Jake pauls rullande boxningscirkus är kantad av gamar och hyenor.. Det dröjer inte innan han utmanar nån avdankad mma 40-plussare som han kan dingla en säck dollarsedlar framför mot att denne lägger sig..

Jake Paul ordnade väl den fighten sista stund för att Tank Davis backade ur på grund av en rad olika rättsprocesser. Till skillnad från dig så tycker jag Jake Paul rent objektivt imponerade jag trodde inte han skulle klara två ronder. Pojken har bara tränat 4 år och presterar oavsett vad folket säger riktigt bra. Honom kan man i alla fall tolerera tillskillnad från hans äldre brorsa.
Senast redigerad av sweetcrypto 2025-12-21 kl. 22:10.
2025-12-21, 23:49
Medlem
XtraXs avatar
Detta var ju fantastiskt roligt även om Arlovskis teknik inte ser helt 100 ut. Fattar inte dessa snorungar till influencers, ska det vara roligt att gå in i folk för att sen springa o gömma sig bakom livakten.

After the Anthony Joshua vs. Jake Paul where many Influencers were spectators including Wes Watson, Jack Doherty was involved in an altercation with Andrei Arlovski. This is the full footage of the altercation and the inside story.

https://www.youtube.com/watch?v=otHjHQRJ0Po
2025-12-22, 08:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Fick tyvärr inte sett den här "fighten", men jag måste bara se den i repris.
2025-12-22, 11:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Detta var ju fantastiskt roligt även om Arlovskis teknik inte ser helt 100 ut. Fattar inte dessa snorungar till influencers, ska det vara roligt att gå in i folk för att sen springa o gömma sig bakom livakten.

After the Anthony Joshua vs. Jake Paul where many Influencers were spectators including Wes Watson, Jack Doherty was involved in an altercation with Andrei Arlovski. This is the full footage of the altercation and the inside story.

De visste förmodligen inte ens vem han var.

Töntiga jävlar som springer runt i jake pauls tshirt, skulle kunna tänka mig en skribent här i tråden gjort likadant faktiskt.

Synd han inte gav dem stryk på riktigt.
Senast redigerad av nodraketen 2025-12-22 kl. 11:30.
2025-12-22, 22:36
Medlem
RickRozays avatar
Ehm. Jag minns innan Silva fighten med(?) som folk på flashback på riktigt menade att "Jake Paul faktiskt är bra".

Hur kan man bli bra på fem år, jämfört med nån som boxats i 10-15 år?
Eller som boxats sen man var ett barn?

Pajasar.
Senast redigerad av RickRozay 2025-12-22 kl. 22:38.
2025-12-22, 22:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Jake Pauls låg på 700kg år 2024.
sluta ljug nu han nslår kanske 200 på sin höjd ungefär lika hårt som dig kanskemen du slår väl io 50.
2025-12-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Med en hand också ser du inte att han håller sin iPhone i andra näven , enligt kommentarerna heter livvakten Dave?, bra gjort av Dave ändå att inte ge sig in även om någon skitunge skriker Dave help him. Vågat också med tanke på att det är Florida och alla dessa skitungar bär på vapen. De ser ut att vara mellan 15-18.
2025-12-23, 21:42
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Hej!
Förstår att din morbror och pappa är samma person men jag förklarar eftersom dina gener måste vara uppfuckade.
Hans (fd) "nemesis" är delägare i Prime precis som han själv är.

Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain

Nej Jake är inte delägare i Prime. Oerhört komiskt att du dumförklarar mig när du inte ens kan skilja på två olika personer Du bevisar ju själv att du är incest. Komedi!
Varför har du fortfarande inte svarat "stigfromkumla"? Din efterblivne korkade idiot
2025-12-23, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Varför har du fortfarande inte svarat "stigfromkumla"? Din efterblivne korkade idiot

Jag kanske är efterbliven korkad idiot men din morbror är fortfarande din pappa. Hur är det med syrran din?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in