Citat:
Ursprungligen postat av
SLUTSPEL1
Minst sagt. Np.
Han påstår att han har ptsd, men visar njutning av att återuppleva ett "trauma"?
Jag har också märkt det, visst kan man vara skadeglad till en viss nivå. men inte alltid och inte när någon skadas, såras, förudmjukas eller blir skrämd på riktigt. Jag tittade igenom några fler klipp från deras tid med pranks för att säkerställa att han systematiskt reagerar så. Jag såg hur han alltid skrattar hjärtligt och aldrig slutar skratta åt Jonna när man ser att hon blir riktigt sårad, rädd och förödmjukad, det är svårt att bevittna. Jag tror att denna fäbless är en starkt bidragande faktor till deras spökjakter, han tycker om att se folk bli rädda.
Vet du vad videon heter?
Ja men han njuter ju av publiciteten. Vad hade familjen Lundell gjort utan Joz till exempel? Han lurade dem på lite skit, men det var bara ett startskott för dem. Huset har ju använts som ett investeringsprojekt och har kunnat försörja familjen i flera år.
Jocke säljer sedan huset och skrattar hela vägen till banken. Allt som behövdes var lite krokodiltårar över hur hemska garderober mannen med en räv bakom örat hade byggt åt dem
Nu behöver han ett nytt projekt. Då blev det mamman. Han måste ha in stålarna.
Det är inne med PTSD nu.
Helt otroligt att det började med lite fejkade pranks som bara 10-åringar tyckte var kul. De där pranksen hade ju Jocke, Jonne och grannen Alex suttit och planerat in tillsammans förstår du väl. De märkte att de fick mycket views när Jonna blir hysterisk. De tar säkert om det flera gånger så det ska bli så bra som möjligt