2025-12-22, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
För Rask skulle... Eller jag menar någon okänd person, skulle läcka mer nakenbilder och filmer på Therese, och annan form av smutskastning skulle förekomma, och jag skulle dedikera min tid till att försvara henne mot allt sånt och avslöja skithögen, igen.
Vore fint om araberna från den ökända kryssningen kunde droppa lite filmer.

Enligt vad folk har hört var det maraton sex med ett knippe araber. Tessan sög visst även balle så hon rapade sperma 1 vecka efter kryssningen...
Citera
2025-12-22, 09:21
Medlem
Vicious-Mackis avatar
I senaste avsnittet av haveristerna är Hannah widerstedt gäst och pratar om Joakim Lundell.

Hon nämner även Rask fast kallar honom GrävBaronen
Citera
2025-12-22, 09:27
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Hon nämner även Rask fast kallar honom GrävBaronen
Snart kan han titulera sig GrävSexologParterapeuten! Han ska ”bara” läsa till sig två dyra låtsasutbildningar. Sen ska han tälja guld genom att boka parsamtal där han kan berätta vitt och brett om hur man gräver i sin partner.

Och ni av svag tro för att han inte ska klara det:
”HAN KAN INTE VÄNTA TILLS HAN BÖRJAR PLUGGA! HAN ÄR SÅÅÅÅÅ TAGGAD!”

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
2025-12-22, 13:28
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Snart kan han titulera sig GrävSexologParterapeuten! Han ska ”bara” läsa till sig två dyra låtsasutbildningar. Sen ska han tälja guld genom att boka parsamtal där han kan berätta vitt och brett om hur man gräver i sin partner.

”Allt Gott!, ❤️”

Rask när han blir underkänd på tenta:

Men jag behöver ju poängen ni drog? Vad sker? Och hur ska jag ha råd med kurslitteratur när man inte ens får csn på kursen?? Andra kurser är ju csn-berättigade så fattar ej varför min uteblir?

Allt Gott!, ♥️
Citera
2025-12-22, 13:42
Medlem
Treschows avatar
Den största ironin som finns just nu är att jubelidioten ska plugga till:

1. Sexolog
2. Parterapeut

...naturligtvis kommer det aldrig att lyckas.

Hur ska jubelidioten kunna "behandla" andra när han själv är den som behöver tung medicinering? Ska Carl-Fredrik rekommendera att spela in egen porrfilm och sprida den på nätet, som han själv gör, som behandling? Eller steka en bajskorv, eller suga av sin kompis som ligger avsvimmad?

https://postimg.cc/KKY1fDxH
Senast redigerad av Treschow 2025-12-22 kl. 13:51.
Citera
2025-12-22, 13:46
Avstängd
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Den största ironin som finns att jubelidioten ska plugga först till:

1. Sexolog
2. Parterapeut

...naturligtvis kommer det aldrig att lyckas.

Hur ska jubelidioten kunna "behandla" andra när han själv är den som behöver tung medicinering? Ska Carl-Fredrik rekommendera att spela in egen porrfilm och sprida den på nätet, som han själv gör, som behandling?

Jag gissar på att han kommer hamna i konflikt med utbildningsföretaget och göra hundra videos om vilka bedragare de är (vilket också de säkert är).
Citera
2025-12-22, 14:29
Medlem
PeterJihadis avatar
Vad tror ni Raskputin ger sin familj i julklapp då?

Kanske kan det bli en rubiks kub, cyklar som han förstör, PlayStation som han säljer, eller kanske till och med en vitlöksmacka med räkor marinerade i vitlök?
Citera
2025-12-22, 15:04
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vad tror ni Raskputin ger sin familj i julklapp då?

Kanske kan det bli en rubiks kub, cyklar som han förstör, PlayStation som han säljer, eller kanske till och med en vitlöksmacka med räkor marinerade i vitlök?
Jag tror Ulrika har en inslagen bajskorv under granen.
Citera
2025-12-22, 15:05
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag tror Ulrika har en inslagen bajskorv under granen.

Då får man hoppas att den serveras tillagad och inte rå.

Stackars barn.

På riktigt, det är jävligt synd om barnen. Att ha en sådan farsa som Rask, hade jag inte ens önskat min värsta fiende.
Citera
2025-12-22, 15:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Stackars barn.

På riktigt, det är jävligt synd om barnen. Att ha en sådan farsa som Rask, hade jag inte ens önskat min värsta fiende.
Man väljer inte sina föräldrar och om man hade den möjligheten så är det nog få barn som skulle välja NarkissosBaronen.

Om nu någon skulle läsa detta som har klippet när Baronen ger sin morsa en skitkorv i julklapp så får ni gärna dela med er nu när det passande nog är juletider.
Citera
2025-12-22, 15:37
Medlem
Treschows avatar
Citat:

Stackars barn.

Tänk dig det allmänna omdömet i skolan och med "kompisarna". Jävlar, det lär inte vara nådigt.
Citera
2025-12-22, 16:30
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

”Allt Gott!, ❤️”

Haha inte en jävel kommer anlita honom efter att ha googlat hans namn.
Rask är den som bbehöver träffa en terapeut och få hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in