Citat:
Ursprungligen postat av
scoremax
Det är viktigt att sanningen kommer fram ja.
Men om det inte kommer fram någonting annat än ”-jag tycker” som bevisning, då blir det ganska enahanda.
Det är ett diskussionsforum förvisso, men rena hittepåargument gör det jävligt ovärt.
Det tragikomiska är att vi hade Joe innan som var den värsta pedofilin i historien, total avsaknad av bevis och tveksamheter som med donalds.
Och det är därför så intressant och se donalds fansen prata om bevis och när vi har så extremt många lager som pekar på exakt samma punkt donalds = pedofili/sex med minderåriga.
Jag har sedan klänge redan förutspått, det finns inget som kommer accepteras som bevis och fansen kommer stå yla frikänd fast det är tekniskt omöjligt.
Det finns ingen som helst tvekan om att donalds har pedofilat/sexat med minderåriga, och tydligen är varken pedofili eller sex med minderåriga ett problem längre och om det är donalds det handlar om i Epstein-gate.
Snacka om donalds fansen har sjunkit djupt in i fascist träsket att inte ens pedofili/sex med minderåriga får dom att ens ge den allra minsta kritik mot donalds.(Och ni som inbillar er att det går försöka något, nej, det finns ingen politiker oavsett vart den är placerad i politiken som undergår mitt vrede i pedofili/sex med minderåriga.)
Men ett donalds fanns tycker inte lite pedofili/sex med minderåriga är ett problem längre, eller ja, om det är donalds det handlar om får man tillägga det hyckleriet.
Sen även som jag sagt, brott som begås bakom stängda dörrar är svåra att bevisa för rättegång, men ingen kommer åtala donalds ändå även om bevis fanns, då det är så fascism fungerar.
Och lite svåra sexbrott har vi sett innan är inget problem för donalds av fansen, bara andra