Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
Vet att Dumpen var i London ganska nyligen för att kolla in sina motsvarigheter, om jag förstått saken rätt. Men så mycket som SoP brinner för att skydda barn, måste lägga mycket energi och tid på utbildning, eller är dom fullärda?
Men jag kan inte minnas att jag läst om hur dom ser till att ligga framkant, nån som har koll?
Sara är väl nån motsvarighet till psykiater iaf, vet att hon kunde göra bedömningar som kräver den kompetensen.
"Fullärda" där satt den, underbart uttryckt och det är nog ungefär så Sara faktiskt ser på sig själv. Det är iofs sexigt med högt självförtroende men att ställa upp med Dumpen och förvänta sig Nobelpris så blir det lite fel, dessutom släpa på Putte som klädde sig i militärbrallor och hoodie med dödskallemotiv när han skulle göra reklam för Dumpen i Riksdagen blir så där på Nobelmiddagen.
Saras bordsskick fick vi ett smakprov på i Youtubekanalen Motvikt och det är fan inte ett mysterium att hunden sitter bredvid Sara vid matbordet.
Psykiatriker vet jag inte om Sara kallat sig men mycket möjligt. Sara låg lite lågt i början och kallade sig endast för "utgivare" men sen brakade det loss och fröken tog för sig bland titlarna: Jurist, läkare, chefredaktör, domare mm. Minns inte alla Saras titlar men det är endast flotta.
Man älskar Sara ändå och önskar att hon blir frisk.