Citat:
har du nyktrat till från alla centralstimulatia nu?
Dock är du inte emot pedofili/sex med minderåriga och för du anser att donalds har inte gjort något fel fast samma.
Så vad är hyckleriet om?
Undrar då både Bill och donalds borde få långa fängelsestraff, men inte enligt dig, kanske du är en själv och med tanke på hur ofta du pratar om barnporr.
Intressant att bilder och dokument har försvunnit, ska bli mycket skoj och följa vad det är om.
För med något sånt här försvinner, ja, då vet man att det är dax att öppna ögonen.
Men såklart lite pedofili/sex med minderåriga är väl inte så farligt och om det är donalds man pratar om.
Så vad är hyckleriet om?
Undrar då både Bill och donalds borde få långa fängelsestraff, men inte enligt dig, kanske du är en själv och med tanke på hur ofta du pratar om barnporr.
Intressant att bilder och dokument har försvunnit, ska bli mycket skoj och följa vad det är om.
För med något sånt här försvinner, ja, då vet man att det är dax att öppna ögonen.
Men såklart lite pedofili/sex med minderåriga är väl inte så farligt och om det är donalds man pratar om.
här sitter du fortfarande på ruta 1 och försöker backa bandet. du verkar vara besatt av mig.
pedofiler ska avrättas enligt mig. och jag är inte övertygad att Trump är skyldig till något sådant.
speciellt inte när globohomosekten sitter och gapar för att flytta fokus.
vill du ha någon trovärdighet i denna fråga så kan du inte sitta och gasta om donalds donalds hela tiden och i nästa veva försvara pedofilerna som dumpen avslöjat med att "det är inte riktiga barn och förtal"
jag tycker det också är intressant att dokument är maskade, men om det försvunnit etc vet jag inte. det förutsätter att man skulle sett dom innan dom försvann eller hur? logiskt tankefel där.
det beror troligtvis på den sekt som styr som världen genom banksystemet.
den sekt som försöker pracka på oss samhällsförstörande agendor för att berika sig själva.
agendor som du också främjar här på flashback, vare sig det är förstörande av kärnfamiljen, invandring, eller medicinska experiment med tvångsvaxxinering.
du är en värdelös individ som aldrig tillfört något till en endaste diskussion och det ser hela flashback.
hoppas du sitter här ensam på julafton och skriver precis som på midsommar och jag önskar dig inte en god jul.