2025-12-20, 08:51
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Konstigt att de anklagas för märkning när 90% av alla dokument är mörka

Tror du helt ärligt att liphögern skulle ha reagerat så som ni gör nu om det var Bidenadministrstionen som släppte dokumenten?
Jobbigt nu när det inte fanns något!!
Citera
2025-12-20, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro

Du svarade aldrig på frågan så jag tar det som ett "Nej, det tror jag helt ärligt inte".
Citera
2025-12-20, 08:56
Medlem
Jag tror att man fifflar väldigt mycket med epstein-dokumenten. Det är ju solklart att där finns flera väldigt inflytelserika namn i den härvan, inte minst så dyker Trump upp lite överallt och detta var ju också under en tid då han sprang runt och var aktiv i skönhetstävlingar och helt enkelt visade ett väldigt stort intresse för unga kvinnor, jag kan inte se att Trump låter den värsta informationen bli offentlig.

Även från skönhetstävlingarna så vittnade personer om att Trump var totalt okänslig, han kunde gå in i omklädningsrummen medan deltarna var nakna och så vidare.

Så jag tror Trump och även andra inflytelserika personer har ägnat väldigt mycket tid och kraft till att beordra att alltför känslig information (avslöjanden) hemligstämplas eller rentav raderas.

Sedan så har vi det politiska spelet då. T.ex så verkar materialet vara ganska orört när det gäller kopplingar till Bill Clinton och hans aktiviteter. Vi som minns Bill Clinton minns ju också Lewinsky-affären.

Så där fortsätter det. Man kan bara konstatera att det är en sjuk värld där Epstein industrialiserade och exploaterade unga kvinnor att vara tillgängliga för en lång rad makthavare och rika människor. Detta blev så omfattande att vi än idag inte fått tillgång till dokumenten.

Det här är så sjukt att egentligen borde väldigt många av dagens mäktigaste män och även ett antal som redan blivit pensionerade vara i rättegångar och åtnjuta fängelsestraffsdomar.
Citera
2025-12-20, 09:00
Medlem
Spelar något egentligen roll?
Bill Clinton har sedan länge varit med på bilder, och det bara fortsätter.
Men är demokrater/republikaner intresserade av att göra det till något rättsligt? Inte vad det verkar.
Så vad är skillnaden mot någon annan figur.
Citera
2025-12-20, 09:01
Medlem
Jultomtars avatar
Clinton i högform, ej oväntat då han gillade lammkött, hur det är nu vet ej.

Och inga bilder än på Donald, de mörkar för fulla muggar som väntat,
eller kanske sparar på smällkaramell till senare med filklipp med två tjejer.

Epstein ska ha introducerat Trump till 14-årig flicka.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/nu-slapps-filerna-ur-epstein-utredningen
Citat:
Jeffrey Epstein ska ha introducerat en 14-årig flicka för USA:s president Donald Trumps på klubben Mar-a-Lago på 1990-talet, rapporterar BBC och hänvisar till Epstein-dokumenten.

Under mötet ska Epstein ha armbågat Trump och på ett ”lekfullt sätt” sagt: ”Detta är en bra en, eller hur?” och refererat till flickan. Enligt den stämningsansökan som lämnades in mot Epsteins dödsbo 2020 ska Trump har lett och nickat som svar på frågan.
Citera
2025-12-20, 09:03
Medlem
Filerna är hittills ett stort antiklimax! Något gott gott åt pöbeln att slänga sig över hade dom kunnat bjuda på! Många ”prominenta” män som drar en lättnadens suck idag kan jag tro.
Citera
2025-12-20, 09:07
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Vad är det fel på dig? Har du inte ögon att se att skitmycket är maskerat? Är du total idiot?
Citera
2025-12-20, 09:13
Medlem
"The Justice Department said it redacted the names and identifying information of victims, and sources told Fox News Digital that the same redaction standards were applied to politically exposed individuals and government officials."

https://www.foxnews.com/live-news/epstein-files-release-department-of-justice

De medger alltså själva att de censurerat all info relaterat till folk inom regeringen.
Citera
2025-12-20, 09:14
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Vad är det fel på dig? Har du inte ögon att se att skitmycket är maskerat? Är du total idiot?
Ah vems skit är det som är maskat i din värld? Trumps eller Bidens? Eller Kamala?
Citera
2025-12-20, 09:15
Medlem
Verkar som de flesta förväntat sig massa bilder med politiker/kändisar i sexuella handlingar med småbarn.
Om de ens någonsin existerat sådana bilder.

Bilderna som släppts nu säger ingenting utan kontext. Oavsett vilken politiker eller kändis som är med. På den tiden var det nog inte alltför ovanligt att hamna på bild med Epstein. Var som vilken kändis som helst.

Sen tror jag fler visste vad som pågick bakom kulisserna. Ungefär som Hollywood i övrigt. Men bilder säger ingenting om delaktighet eller vetskap.
Citera
2025-12-20, 09:15
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Republikaner grävde ju fram sanningen om Clinton redan på 90-talet.
Nu, 2025, tvingas nog till och med de mest fanatiska Demokrater till sist erkänna att det stämde.

Undrar om Hunter B finns med på några bilder med Epstein mfl.
Då Trumpregimen nu publicerat flera bilder på Clinton får man anta att de publicerat bilder på Hunter om det fanns. Dvs, det finns antagligen inga bilder på Hunter.
Citera
2025-12-20, 09:17
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Ah vems skit är det som är maskat i din värld? Trumps eller Bidens? Eller Kamala?
Jösses, är du också lågbegåvad? Snubben jag svarade till sa att det inte fanns något. Jag argumenterar för att det inte går att dra den slutsatsen eftersom asmycket är maskerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in