2025-12-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Just de ja, det stämmer ju. Han har ju inget fast arbete som är ett av kriterierna till boja.
Tänkte inte på det.

Sen ska man visa att man vill bättra sig än har han fortsattt med sin kriminalitet så ser inte ljust ut för han mera än han är körd och målet han hade var att sänka sin bror som han är avundsjuk på. Men det som hände va att han tjänar mer än någonsin det kallar vi karma 😂😂😂
Citera
2025-12-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det är vad som framgick i FUP iallafall. True Followers och hora i Dubai.

Länka bevisen hon horat i Dubai här det har jag missat helt
Citera
2025-12-19, 19:29
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Lillebror verkar lite puppig på sin instastorys, han hänger ut folk som skriver till han i dm kämpa stjärtslickaren
Citera
2025-12-19, 19:30
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Nämen?! Chrippa som enligt sina krigare inte skulle få sitta utan ” komma undan med fotboja”?

Jaja, dags att fira iallafall, äntligen en dom, fredag, julledigt och en kall bärs! Kunde inte begära mer 🥳🥳🥳🥳

Håller med, det finns hopp för mänskligheten

En riktig kall bärs är detta helt klart värt, bara tanken hur detta förstör hans ekonomiska situation totalt är värt en extra skål!
Citera
2025-12-19, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Ser skilsmässan komma i fjärran😢

MOHAAHAAAHAAAAAAHAHAAHAAA!!!😂

Helt klart! Lyssnar nu hela rättegången 6 timmar ligger nu på PRIME CRIME på Youtube...HAHAHAHA xD
Citera
2025-12-19, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Ja alltså tror ni på riktigt att han kommer sättas i fängelse hahahaha?

Ja alltså vi gör ju det hahahaha!
Citera
2025-12-19, 19:33
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Nämen?! Chrippa som enligt sina krigare inte skulle få sitta utan ” komma undan med fotboja”?

Jaja, dags att fira iallafall, äntligen en dom, fredag, julledigt och en kall bärs! Kunde inte begära mer 🥳🥳🥳🥳

Jag kollade lite vad för slags mat man får i finkan. En sak är säker, det kommer inte bli dyra ryggbiffar med pommes för kräftan på ett bra tag. Bara vanlig hederlig husmanskost. 😅
Citera
2025-12-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Håller med, det finns hopp för mänskligheten

En riktig kall bärs är detta helt klart värt, bara tanken hur detta förstör hans ekonomiska situation totalt är värt en extra skål!

Håller med dig, så värt att fira!
Citera
2025-12-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag kollade lite vad för slags mat man får i finkan. En sak är säker, det kommer inte bli dyra ryggbiffar med pommes för kräftan på ett bra tag. Bara vanlig hederlig husmanskost. 😅

Jupp. Och på vissa anstalter får man väldigt lite mat, så många går hungriga, tro det eller ej. Lär väl bli en del byteshandel med ägg kan jag tro, inte så mycket annat protein att hänga i granen om man vill träna 😂
Citera
2025-12-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Det sitter mördare på alla klasserna om man ska vara korrekt.
Mmm

Så säkerhetsklassen har noll funktion alls?

Det finns mördare i samhället också, men är de inte dömda för just det så … då kan de sitta för rattfylla.

Men vad försöker du säga?
Citera
2025-12-19, 19:40
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ja alltså vi gör ju det hahahaha!
Hahahaha ja det får ni fortsätta sitta här inne och skriva, själv avlägsnar jag mig och går fri, precis som Chrippa!!
Citera
2025-12-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Är du så besatt av denna kriminella individ att du totalt tappar förståndet?

Huvudsaken är att Chrippa Satt-i-buren-Kräfta är dömd till finkan, det är folkfest det.

Du får böla och bete dig hysteriskt bäst du kan, det förändrar inte domen din idiot.

Vilket märke på tvålen har de i finkan?
Att förhålla sig till verkligheten är inte att vara besatt.
Försök att hålla isär sådana termer / tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in