Varför skulle de inte vara på riktigt Jake Paul ett f.d. mobboffer som växte upp och följde sin dröm, han förtjänar fan att rosas för detta, alla som hävdar att det är fake begriper inte att han har de bästa tränarna pengar kan köpa, att detta skulle vara riggat är osannolikt jag tror han åker på förlust men han är verkligen inte så dålig som detta drev av folk mot honom påstår.
Kommer jag sitta uppe för att titta, tveksamt, men det gjorde jag inte när det var "riktiga" titelmatcher heller. Samtliga kampsporter är riktiga snark evenemang Jake Paul om något bjuder oftast på underhållning likt superbowl så om något kommer definitivt åskådarna känna att de får valuta för biljetterna.
Jag tål inte Jake Paul personligen men detta drev att han inte är en riktig boxare är bara löjligt. Hörde en kommentar runt lunch från bordet bredvid, från en "f.d" svensk mästare i boxning om hur enkelt han hade spöat Jake, tänkte bara herre gud människa Jake hade ätit upp dig... som om svensk mästare är något att hänga i granen, de enda svenska boxarna jag känner till är Ingo och en annan fast av helt fel anledning (sexköp)