Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-19, 17:35
Medlem
slagskotts avatar
Shit show.
Förr var allt äkta, nu är ALLT fejk
2025-12-19, 18:58
Fake match för att casha in för Joshua och endast en match för Jake för att göra reklam för sina andra företag.
Reklamen är ovärderlig! Tänk bara på att SVT gör reklam för tex Prime dryck när de gör reklam för Jake.
2025-12-19, 19:17
Medlem
sonofnatures avatar
När börjar matchen , står 02.00 imorgon enligt Netflix

Men är det inte ett event ? Eller börjar event 02.00 imon ?
2025-12-19, 19:25
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
När börjar matchen , står 02.00 imorgon enligt Netflix

Men är det inte ett event ? Eller börjar event 02.00 imon ?
Main event 02:00. Huvudmatchen runt 04:30 läste jag nånstans.
2025-12-19, 19:34
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Main event 02:00. Huvudmatchen runt 04:30 läste jag nånstans.

Tackar
2025-12-19, 19:35
Medlem
Minns när man var ung och satt med polarna och väntade till mitt i natten för att se på boxning. Men då var det på riktigt såklart.
Det här skiter jag totalt i.
2025-12-19, 20:12
Medlem
Varför skulle de inte vara på riktigt Jake Paul ett f.d. mobboffer som växte upp och följde sin dröm, han förtjänar fan att rosas för detta, alla som hävdar att det är fake begriper inte att han har de bästa tränarna pengar kan köpa, att detta skulle vara riggat är osannolikt jag tror han åker på förlust men han är verkligen inte så dålig som detta drev av folk mot honom påstår.

Kommer jag sitta uppe för att titta, tveksamt, men det gjorde jag inte när det var "riktiga" titelmatcher heller. Samtliga kampsporter är riktiga snark evenemang Jake Paul om något bjuder oftast på underhållning likt superbowl så om något kommer definitivt åskådarna känna att de får valuta för biljetterna.

Jag tål inte Jake Paul personligen men detta drev att han inte är en riktig boxare är bara löjligt. Hörde en kommentar runt lunch från bordet bredvid, från en "f.d" svensk mästare i boxning om hur enkelt han hade spöat Jake, tänkte bara herre gud människa Jake hade ätit upp dig... som om svensk mästare är något att hänga i granen, de enda svenska boxarna jag känner till är Ingo och en annan fast av helt fel anledning (sexköp)
Senast redigerad av sweetcrypto 2025-12-19 kl. 20:19.
2025-12-19, 23:10
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Minns när man var ung och satt med polarna och väntade till mitt i natten för att se på boxning. Men då var det på riktigt såklart.
Det här skiter jag totalt i.

+1 👍🏼

Men kan faktiskt rekommendera matcherna FÖRE Joshua vs Paul!

Blir det samma upplägg som eventet Paul vs Tyson kommer det bli några av årets bästa matcher (alla utom Main Event).
Det var ett jävla ös på dem fighterna, och de var inte uppgjorda...

Och sedan laggar antagligen Netflix ihop även denna gång när huvudmatchen drar igång.
2025-12-19, 23:11
Medlem
skogsburkans avatar
Vilken tid?
2025-12-19, 23:12
Medlem
skogsburkans avatar
Förutom fysiskt så är det mil i skillnad mellan Disney channel killen och Joshua erfarenhetsmässigt. Tråkigt jippo således.
2025-12-19, 23:24
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Varför skulle de inte vara på riktigt Jake Paul ett f.d. mobboffer som växte upp och följde sin dröm, han förtjänar fan att rosas för detta, alla som hävdar att det är fake begriper inte att han har de bästa tränarna pengar kan köpa, att detta skulle vara riggat är osannolikt jag tror han åker på förlust men han är verkligen inte så dålig som detta drev av folk mot honom påstår.

Kommer jag sitta uppe för att titta, tveksamt, men det gjorde jag inte när det var "riktiga" titelmatcher heller. Samtliga kampsporter är riktiga snark evenemang Jake Paul om något bjuder oftast på underhållning likt superbowl så om något kommer definitivt åskådarna känna att de får valuta för biljetterna.

Jag tål inte Jake Paul personligen men detta drev att han inte är en riktig boxare är bara löjligt. Hörde en kommentar runt lunch från bordet bredvid, från en "f.d" svensk mästare i boxning om hur enkelt han hade spöat Jake, tänkte bara herre gud människa Jake hade ätit upp dig... som om svensk mästare är något att hänga i granen, de enda svenska boxarna jag känner till är Ingo och en annan fast av helt fel anledning (sexköp)

Delar inte riktigt din uppfattning där.

Visst, Paul har utvecklats sanslöst snabbt. Det är hel sant!

Men att kliva upp mot Joshua som för tillfället faktiskt är en av världens bästa tungviktare, det finns inte en j*vla chans att han står upp i två 3 min ronder om matchen inte är uppgjord på något vis!

Tror man verkligen Paul blir vinnare av den fighten, gå då ut och spela honom för Vinst på valfri spelsida... 😆
2025-12-20, 02:11
Medlem
JeffDaviss avatar
Hoppas att Netflix fixat till sin stream sen Paul-Tyson. Då kollade jag på hela galan och precis när huvudmatchen drog igång började det att lagga utav bara helvete.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in