Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-17, 16:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diako
Hur får man bort varningsskylten för avataren? Är det något som moderatorerna fixar?
Se mitt inlägg.
Citera
2025-12-17, 19:25
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
kontrollpanelen / alternativ / övriga alternativ -> avatar, bocka ur olämplig avatar.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Se mitt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av diako
Tackar och bockar 💯💯❤❤

Hur får man bort varningsskylten för avataren? Är det något som moderatorerna fixar?
*klicka här* och bocka ☑️ ur "Min avatar är olämplig"
Troligen är den ✅ just nu
Citera
2025-12-17, 21:13
Medlem
diakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
*klicka här* och bocka ☑️ ur "Min avatar är olämplig"
Troligen är den ✅ just nu

Du är såå grym! Tack det där hade jag aldrig hittat själv. Ändå hade jag lagt ner ganska mycket tid på försöka hitta LOL ://

Nu har du gjort dagens goda gärning och kan vara superelak resten av dagen!
Citera
2025-12-18, 22:58
Medlem
morgonstjaernans avatar
Jag kan inte se topplistan över vilka användare som skrivit flest inlägg för en specifik tråd. När jag klickar på talet för antal inlägg i tråden i underforumet kommer rubriken upp men inte listan.
Citera
2025-12-18, 23:04
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morgonstjaernan
Jag kan inte se topplistan över vilka användare som skrivit flest inlägg för en specifik tråd. När jag klickar på talet för antal inlägg i tråden i underforumet kommer rubriken upp men inte listan.
Kan bekräfta. Testlänk finns i inlägget här: (FB) Dolda funktioner på Flashback
Citera
2025-12-19, 15:05
Medlem
kalkryggars avatar
Kan meddela att den extremt viktiga funktionen då man klickar på glada gubben (smyilyn) och sen på länken Fler så öppnas en popup men det är bara vitt. Alltså ingen innehåll.

Någon annan som drabbats av detta mycket jobbiga. Jag hade tänkt använda en spy-smily men det sket sig. Nu på en fredag också. Herregud!
Citera
2025-12-19, 15:49
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morgonstjaernan

Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Kan meddela att den extremt viktiga funktionen då man klickar på glada gubben (smyilyn) och sen på länken Fler så öppnas en popup men det är bara vitt. Alltså ingen innehåll.

Någon annan som drabbats av detta mycket jobbiga. Jag hade tänkt använda en spy-smily men det sket sig. Nu på en fredag också. Herregud!

Dessa två är relaterade. Samma princip: en popup som inte fungerar.

Kan vara till hjälp för felsökning.

Smileys
Topplista 🔝📃

Så tänker att det är [php]misc.php[/php] som krånglar
Senast redigerad av Mr.RedHat 2025-12-19 kl. 16:01.
Citera
2025-12-19, 16:08
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:

Här har du samlingen under tiden:

https://web.archive.org/web/20240606142205/https://www.flashback.org/misc.php?do=getsmilies&editorid=vB_Editor_001
Citera
2025-12-19, 16:09
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:

Jag märkte det i går och har tagit upp det internt.
Citera
2025-12-19, 16:28
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Här har du samlingen under tiden:

https://web.archive.org/web/20240606142205/https://www.flashback.org/misc.php?do=getsmilies&editorid=vB_Editor_001

Ah... så det ska vara 19 i också. Vad kommer det ifrån?

Bara test:

Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Jag märkte det i går och har tagit upp det internt.

Härligt. För det är sannolikt något "större" som är trasigt än att man inte kan se dessa smilys.
Citera
2025-12-19, 16:35
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ah... så det ska vara 19 i också. Vad kommer det ifrån?

Bara test:

Härligt. För det är sannolikt något "större" som är trasigt än att man inte kan se dessa smilys.
Siffran?

Kanske antalet animationer. Eller bara så man valt att döpa det i nummerordning i en samling och så har Flashback plockat ut de man anser vara mest relevanta.

Fun fact: Smileyn togs bort ett tag på grund utav missbruk: (FB) spysmiley

Så bra val!
Citera
2025-12-19, 17:20
Medlem
Sculleys avatar
Får inte fram undermenyer från huvudmenyalternativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in