Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-08-15, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrackaren
Tack för svar! Kucoin ser ut att vara lättanvänt så det ska jag prova. Sedan är det väl bara att skicka köpta xmr till min cakewallet som vanligt?
Yes
Citera
2025-09-12, 08:41
Medlem
Vilken pålitlig sida kan man köpa Monero från idag som inte tar mer än runt 150 kronor för att flytta till sin Mymonero? Kraken har ett på tok för högt lägsta köp, det går inte att köpa på Kucoin nu och inte heller genom Mymonero (Fiat). Jag orkar inte köpa en annan valuta och konvertera.
Citera
2025-09-12, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre992
Vilken pålitlig sida kan man köpa Monero från idag som inte tar mer än runt 150 kronor för att flytta till sin Mymonero? Kraken har ett på tok för högt lägsta köp, det går inte att köpa på Kucoin nu och inte heller genom Mymonero (Fiat). Jag orkar inte köpa en annan valuta och konvertera.
Det går inte om man inte orkar konvertera.
Citera
2025-09-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Det går inte om man inte orkar konvertera.

Fungerar det inte köpa genom kucoin?!
När blev det så? Man måste alltså numera köpa tex bitcoin och sedan växla det till Monero via tex changenow?

Vilken är bästa sidan att konvertera bitcoins till Monero bara använt changenow..
Citera
2025-09-13, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Fungerar det inte köpa genom kucoin?!
När blev det så? Man måste alltså numera köpa tex bitcoin och sedan växla det till Monero via tex changenow?

Vilken är bästa sidan att konvertera bitcoins till Monero bara använt changenow..
Aldrig använt KuCoin för XMR. Enligt förra personen är det inte möjligt men det ser ut att gå via KuCoin, vet inte vad hen menade.

Bästa sidan enligt mig är MEXC.com (no KYC).
Citera
2025-12-09, 07:27
Medlem
Ta vilken swap som helst, som ger dig bästa kursen. Vet du inte vart du ska leta så börja på Trocador. t.ex.
Smidigast är att köpa BTC först och sedan byta till XMR. Tycker jag. Fortfarande XMR som är klart mest användbart som digitala kontanter - hur mkt än överförmyndarstaten försöker stoppa upp det.
Citera
2025-12-09, 07:35
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virre992

Ladda ner Retoswap. Du brukar behöva lite XMR för att kunna köpa mer men så fort du har det är det bara att köra.
Citera
2025-12-15, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Ladda ner Retoswap. Du brukar behöva lite XMR för att kunna köpa mer men så fort du har det är det bara att köra.
Hur får man XMR från början när man står på 0 och vill börja?
Citera
2025-12-15, 07:58
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Hur får man XMR från början när man står på 0 och vill börja?

Du får väl fixa fram det från någon exchange. Det brukar bara behövas typ 20% max av beloppet du ska köpa. Sen finns det möjlighet att fråga någon som har XMR att skapa ett lösenordskyddat köp som köparen inte behöver XMR för att köpa men det kräver att du hänger på något XMR-forum eller chatt.
Citera
2025-12-16, 23:03
Medlem
Citat:
Du får väl fixa fram det från någon exchange. Det brukar bara behövas typ 20% max av beloppet du ska köpa. Sen finns det möjlighet att fråga någon som har XMR att skapa ett lösenordskyddat köp som köparen inte behöver XMR för att köpa men det kräver att du hänger på något XMR-forum eller chatt.
Det där lär jävligt krångligt.....
Citera
2025-12-17, 09:13
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Det där lär jävligt krångligt.....

Nej, och du behöver som sagt inte mycket för att börja köra, när du väl har typ 0,2 XMR så ser du bara till att inte sälja av allt. Om det är krångligt förstår jag inte hur du klarar livet.
Citera
2025-12-19, 00:48
Medlem
Citat:
Nej, och du behöver som sagt inte mycket för att börja köra, när du väl har typ 0,2 XMR så ser du bara till att inte sälja av allt. Om det är krångligt förstår jag inte hur du klarar livet.
Tja men det svåra är ju att omvandla mina bitcoin till XMR.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in