Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Guldkalven inbjöd pöbeln till dans kring sig själv och vem kan vara förvånad över att det gick som det gick? Inte jag i alla fall. Kan inte säga att jag sörjer heller, inte över en av fotbollens största fuskare genom tiderna.
Sörjer väl inte så jättemycket heller, har ju ingen direkt kontakt med killen, men tycker det är synd att han skall sluta så här, och så ung.
Och vad tänkte du på? Dopingen? Lite fuska, ja, men så vitt jag förstod så var det väl inte allt för tunga grejer. Dessutom är så jäkla trött på att folk hela tiden hakar upp sig på doping, medan det är relativt tyst om fusk som inte är doping. Visst folk säger att det är trist med filmningar, men blir det egentligen något hårt straff? Nej! I sin höjd en varning. Själv tycker jag detta är värre, för detta påverkar resultatet i mycket högre grad. Fusk kan ju ofta leda till att ett lag vinner, en filmning vid rätt "tillfälle". Och kommentatorer börjar kalla fusk för rutinerat och smart också. Så vidare det inte är doping, för då skall de lynchas!