2025-12-17, 23:22
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Dom
Södertörns tingsrätt
B 18486-25
https://files.catbox.moe/rn47t7.pdf

Vilket jävla vedervärdigt jävla vider denna Shakir Mahmoud Shakir är!
Han är anmäld för FYRA våldtäkter på liknande sätt.
Han uppfyller kritikerna för att bli utvisad men landsmannen den såkallade rådmannen Mohamed Ali anser att "Det saknas alltså
tillräckliga skäl för att utvisning ska ske. Talan om detta ska därför avslås."
Trots att det tydligt står "Shakir Mahmoud Shakir döms nu för allvarlig brottslighet och straffvärdet är
fängelse i mer än 4 år. Detta talar starkt för utvisning."
Citera
2025-12-17, 23:27
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slev
Nog för att vi har en välfungerande neonatalvård i landet vi talar om här man på vilka grunder menar du att mindre barn föds?

F.ö så ökar antalet personer med i runda tal 75 000000000/ år må så vara att det föds på annan på plats…
Men, föds det fler sjuka as som här i tråden avhandlas tycker jag gränsen för mänskligheten är nådd.

Ang minskningen av befolkningen i Sverige.
Har du missat alla nyhetssändningar idag??
Citera
2025-12-17, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Ang minskningen av befolkningen i Sverige.
Har du missat alla nyhetssändningar idag??
Inte då, men du har fått för dig att räkningarna med kulramarna räknat rätt noteras .
Vi får väl se, iaf delar av oss.
Själv tror jag att när importen av människor som har och har haft som mål 5 barn /familj fått växa till sig inte så kan samma räknenissar sätta sig med kulramarna igen, låt säga om 5-10 år.
Citera
2025-12-18, 00:02
Medlem
HomoDeuss avatar
Note to self: säg inget om bröstsmärtor när hemhjälpen kommer.
Citera
2025-12-18, 00:18
Medlem
Så han kan fortsätta våldta i Sverige?

Är det därför vidret inte utvisas.

Sjukt.

Reinfeldt och politikerna har både döttrar och mammor. Skiter de i dem?
Citera
2025-12-18, 00:20
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Här ringer Joakim Lamotte en av nämndemännen live

Go Joakim, we love you!

https://www.tiktok.com/@joakimlamotte/video/7584865380833889558

Finns det att se eller höra någon annanstans?
Jag är nog inte ensam om att inte ha tiktok.
Citera
2025-12-18, 00:30
Medlem
[quote=snikrrr|93767597]
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman

Samtidigt är polacker och balter överrepresenterade i statistiken avseende stöld av båtmotorer, verktyg på byggen samt inbrott här i Sverige. Blir svenskar bestulna är det inte osannolikt att hitta godset på polska säljsiter.

Avseende topic så är det svårt att förstå hur våldtäkten på stackars 100-åringen inte kan klassas som grov med tanke på beroendeställning och att det var i hennes hem. Att våld inte användes bevisar snarare att våld inte behövdes. Jag hoppas på utvisning efter Hovrättsdom. Om inte uppsluter jag till protester.

Ja, jo de kanske de är vet inte vad de har att göra med mitt inlägg. Jag svarade ju på en kille som sa att muslimer tar över Polska fängelser, det gör dom inte. Det finns inte så många muslimer i Polen.
Citera
2025-12-18, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snikrrr

Samtidigt är polacker och balter överrepresenterade i statistiken avseende stöld av båtmotorer, verktyg på byggen samt inbrott här i Sverige. Blir svenskar bestulna är det inte osannolikt att hitta godset på polska säljsiter.

Avseende topic så är det svårt att förstå hur våldtäkten på stackars 100-åringen inte kan klassas som grov med tanke på beroendeställning och att det var i hennes hem. Att våld inte användes bevisar snarare att våld inte behövdes. Jag hoppas på utvisning efter Hovrättsdom. Om inte uppsluter jag till protester.

Ja, jo de kanske de är vet inte vad de har att göra med mitt inlägg. Jag svarade ju på en kille som sa att muslimer tar över Polska fängelser, det gör dom inte. Det finns inte så många muslimer i Polen.
Citera
2025-12-18, 00:57
Medlem
LittleFishs avatar
I Sverige gäller följande naturligtvis för invandrare:
Missa att skatta 10 000kr på företaget man driver = omedelbar utvisning
Skjut ihjäl 10 pers = garanterat medborgarskap och livtids ersättning försörjt av skattebetalare, en saftig klumpsumma i "skadestånd", samt minst 10 batikhäxor som försvarsadvokater och gråterskor.

Det är uppenbarligen något allvarligt grovt generalfel i skallen på de fullständigt inkompetenta slynorna till domare som sitter och med uppsåt ger dessa avarter så låga straff de kan. Antagligen kvinnor de flesta av dem. De blir antagligen våtare därnere för varje gång de lyckas nedmontera rättsprinciperna detta land en gång i tiden byggde på. Svenska domare numera är äckliga, genomkorrupta och politiskt motiverade i radikalvänster riktning. Detta fall, tillsammans med hundratals andra, visar bara på det totala förfallet av rättsstaten Sverige. Gång på gång. Fråga vem som helst som är frisk i skallen och de skakar bara på huvudet i besvikelse när man nämner svenskt rättsväsende.

I svensk domstol är tvärtomdagen varje dag!

Blodet bara kokar av vrede. Dårar som dessa inom rättsväsendet måste få omedelbar sparken och fällas själva för grov försummelse och grovt tjänstefel.
Senast redigerad av LittleFish 2025-12-18 kl. 01:39.
Citera
2025-12-18, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Finns det att se eller höra någon annanstans?
Jag är nog inte ensam om att inte ha tiktok.

du behöver inte ha tiktok, inte ens vara inloggad

klicka på länken så spelas den upp över tiktok, på samma sätt som den hade länkas till YouTube

https://www.tiktok.com/@joakimlamotte/video/7584865380833889558
Citera
2025-12-18, 01:26
Medlem
Jag tycker ju att det är fullständigt jäkla självklart att den här avarten ska utvisas. Jag hoppas verkligen att åklagaren överklagar och får rätt i HR. Det är väl bara positivt för dottern att slippa träffa eländet.

Det är helt obegripligt hur en människa (eller vad det är för något) alls kan göra sånt här. Lika illa att ge sig på gamlingar som barn, tycker jag. Hjälplösa individer. Fy Fa-an!
Citera
2025-12-18, 01:26
Medlem
Drettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Note to self: säg inget om bröstsmärtor när hemhjälpen kommer.

vad groteskt
Hade han tänkt våldta henne när hon hade hjärtattack?

Har för mig den andre 94 åringen också hade bröstsmärtor när hon usattes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in