Citat:
Ursprungligen postat av
Ochotnyryad
Nej nej, åter nej
Alla förstår ju att Arash inte är ansvarig för Tims död
Men detta kan vara något att ta med sig i livet för honom och alla andra runt Tim.
Bästa han kan göra är att fortsätta arbeta med respekt. Tex idol ( har ej sett men inte läst ngt dåligt om honom i samband med det )
Han vinner inget på en stämning enl mig. Förlorar endast
Tyvärr förstår inte alla alls det. Läste kommentarerna under Ashs inlägg på instagram och många håller honom faktiskt ansvarig för Tims död. Jag förstår att Ash inte vill leva med det när sanningen är att han bara träffade Tim typ en gång efter att de gått skilda vägar 2016.
Däremot är jag inte säker på om det går att ta ur folk det. Det kan man exempelvis förstå om man läser DaddyCool64s kommentar nedan...
Citat:
Ursprungligen postat av
DaddyCool64
Om det fanns lite tvivel om hur delaktig han var kring Tims död så är det lilla tvivlet bortblåst nu när denne Iranier bestämmer sig för att stämma familjen. Väldigt fult, ohederligt och tyder på narcissistiska drag.
Han bevisar att med stor sannerligen så var han delaktig och drev Tim till självmord.
Önskar honom all olycka i framtiden.
Hur kan du säga så?! Tim och Ash träffades en gång på två år innan Tim begick självmord.
Folk som är sköra psykiskt ska inte ägna sig åt dygnslånga meditationer, det kan ge psykoser enligt läkarvetenskapen. Tim satt i tyst meditation i flera dygn i solen i Oman utan att äta och dricka, det kan driva den starkaste till mental kollaps.